• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 20 اسفند 1402
کد مطلب : 220573
+
-

نظارت ستادی در ایستگاه نوزدهم

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح شنبه در نوزدهمین جلسه نظارت ستادی دولت، در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافت؛ نشستی که با رونمایی از «سامانه رصد و پایش برنامه عملیاتی» و معرفی «میز خدمات الکترونیک» بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه بود.
دراین جلسه، سامانه رصد و پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد؛ سامانه‌ای عملیاتی که در واقع ایجاد یک زنجیره از پیوند اسناد بالادستی، اهداف و سیاست‌های کلان، سند تحول دولت مردمی و نظایر آن و تبدیل آنها به برنامه عملیاتی به‌صورت عینی برای همه رده‌های سازمانی است.
رونمایی از سامانه «ایثار من» از دیگر برنامه‌های جلسه نظارت ستادی رئیس‌جمهور در بنیاد شهید بود. سامانه میز خدمات الکترونیک بنیاد شهید که بر بستر فضای‌ مجازی راه‌اندازی شده‌ است، حدود150 خدمت ارائه می‌کند و ایثارگران خواهان خدمات می‌توانند کاملا به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند. همه ایثارگران کشور در این سامانه پرونده الکترونیک دارند و می‌توانند اطلاعات و آخرین وضعیت ایثارگری خود را در آن مشاهده کنند.
رئیسی همچنین در جریان حضور در بنیاد شهید، از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدام‌های این نهاد در بخش‌های مختلف سلامت، فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاحتی، امور اقتصادی، پژوهش، دانشگاهی و دانش‌بنیان بازدید کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید