• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 13 آذر 1397
کد مطلب : 39715
+
-

تیم هفته در قرق سرخابی‌ها

مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم را سپاهان برد و پیروزی پرسپولیس در تبریز هم برد سخت و با ارزشی بود اما این استقلالی‌ها هستند که بیشترین بازیکن را در تیم منتخب هفته دارند. استقلال این هفته مقابل نفت آبادان کاملا برتر بود و 3بر صفر پیروز شد. بعد از این بازی 3بازیکن آبی‌پوش با آنالیزهای سایت متریکا در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفتند. این 3آبی‌پوش را 2بازیکن از پرسپولیس همراهی می‌کنند و تیم‌های نساجی، تراکتورسازی، سپاهان، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و سایپا نیز هر کدام یک بازیکن در ترکیب دارند.
11بازیکن تیم منتخب هفته چهاردهم از نگاه سایت مرجع متریکا عبارتند از: پیام نیازمند (سپاهان)، شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)، فرشاد فرجی (نساجی)، محمد طیبی (تراکتورسازی)، فرشاد محمدی‌مهر (استقلال)، مهدی ترابی (سایپا)، علی کریمی (استقلال)، علیرضا علیزاده (نفت مسجدسلیمان)، وریا غفوری (استقلال)، یونس دلفی (استقلال خوزستان) و گادوین منشا (پرسپولیس). استقلال در حالی 3بازیکن در تیم منتخب هفته دارد که بالاترین رکورد این فصل، حضور 4بازیکن از یک باشگاه در تیم منتخب هفته بوده است. در هفته اول 4بازیکن از سایپا در ترکیب 11نفره تیم منتخب قرار گرفتند و این اتفاق دیگر در هفته‌های بعد تکرار نشد. از 3استقلالی حاضر در تیم هفته، علی کریمی دومین هفته متوالی است که به این موفقیت می‌رسد و وریا غفوری هم پیش از این 2بار دیگر هم به تیم منتخب هفته رسیده بود و این سومین حضور اوست. اما فرشاد محمدی‌مهر نخستین بار است که در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد.
    برترین‌ها؛ 3نفر به‌اضافه 11نفر
علاوه بر وریا غفوری، مدافع نساجی یعنی فرشاد فرجی هم این هفته تعداد حضورهایش در تیم منتخب هفته را به عدد3رساند. تعداد بازیکنانی که 3بار به تیم هفته رسیده‌اند دقیقا به اندازه یک تیم 11نفره است. این 11نفر در تعقیب 3بازیکن برتر لیگ هستند که هر کدام 4بار در تیم منتخب حاضر شده‌اند و از این حیث رکورددارند. به جدول رکوردداران حضور در تیم منتخب هفته دقت کنید:
4حضور: کی‌روش استنلی (سپاهان)- محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن)- امین قاسمی‌نژاد (پدیده)
3حضور: سیدجلال حسینی (پرسپولیس)- مهرداد محمدی (سپاهان)- محمد ایرانپوریان (سپاهان)- وحید شیخ‌ویسی (پیکان)- آرش رضاوند (سایپا)- دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)- محمدرضا خلعتبری (پدیده)- اشکان دژاگه (تراکتورسازی)- فرشاد فرجی (نساجی)- وریا غفوری (استقلال)- حسن بیت‌سعید (فولاد).
 

این خبر را به اشتراک بگذارید