• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22295
+
-

پرسپولیس، بی‌دفاع در سوپرجام

از اردوی پرسپولیس در کرواسی خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، مدافعان میانی سرخپوشان هر دو در این اردو دچار مصدومیت شده‌اند و این خبر در فاصله 2هفته تا بازی سوپرجام مقابل استقلال می‌تواند باعث نگرانی شدید هواداران و کادرفنی باشد. سوپرجامی که البته هنوز تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری آن مشخص نیست.
تیم پرسپولیس اردوی خود را از چند روز قبل در کشور کرواسی آغاز کرده تا خود را برای رقابت‌های لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. در جریان تمرین روز گذشته این تیم سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان دچار مصدومیت شد و نتوانست تمرینش را با تیم ادامه دهد. سیدجلال که از روز اول، تمرینات سنگین بدنسازی را به‌طور کامل به همراه سایر بازیکنان پشت سر می‌گذارد در جریان تمرین روز گذشته از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و تمرین را نیمه‌کاره رها کرد. شدت مصدومیت کاپیتان پرسپولیس آن‌قدر زیاد بود که به نظر می‌رسد چند روزی از تمرینات تیمش را در اردوی کرواسی از دست خواهد داد و به احتمال فراوان در دو بازی تدارکاتی آینده تیمش نیز غایب خواهد بود. قرار است حسینی زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به‌صورت دقیق معاینه شود تا میزان مصدومیت و دوران نقاهت او مشخص شود.
    سرخپوشان بدون دفاع میانی
کاپیتان پرسپولیس در حالی در تمرینات آماده‌سازی تیم مصدوم شده است که پیش از او شجاع خلیل‌زاده دیگر مدافع پرسپولیس هم از ناحیه گردن و کمر دچار مصدومیت شده بود و با تیم تمرین نمی‌کرد. با توجه به شرایط پرسپولیس در ابتدای ‌فصل و محرومیت از نقل‌وانتقالات، با مصدومیت حسینی و شجاع خلیل‌زاده حالا برانکو هر دو دفاع میانی خود را از دست داده است و اگر این دو بازیکن نتوانند در هفته‌های ابتدایی لیگ خودشان را برسانند سرمربی پرسپولیس مجبور است از نفراتی مانند انصاری و ماهینی در قلب دفاع استفاده کند که البته این موضوع کار او را برای شروع لیگ سخت خواهد کرد.
    برانکو، همچنان خواهان سوپرجام
سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در شرایطی تمرینات آماده‌سازی تیم را از دست داده‌اند که با اعلام سازمان لیگ، پرسپولیس باید 29تیرماه در بازی سوپرجام به مصاف استقلال برود. در شرایطی که سرمربی استقلال اعلام کرده با برگزاری سوپرجام مخالف است، برانکو همچنان به مدیران باشگاه اعلام کرده با برگزاری این بازی مشکلی ندارد و در تاریخ تعیین‌شده قطعا در برابر استقلال بازی خواهند کرد. اما حالا مشخص نیست که برانکو در صورتی که سیدجلال و شجاع را در اختیار نداشته باشد چطور می‌خواهد در برابر استقلال به میدان برود.

این خبر را به اشتراک بگذارید