• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 2 مهر 1399
کد مطلب : 111071
+
-

با مردم

   ابلاغ دورکاری شامل بخش خصوصی هم بشود
هر از گاهی استانداری یا ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا دورکاری کارمندان را تمدید می‌کنند که این موضوع شامل بخش خصوصی نمی‌شود و شاغلین این بخش مجبور به حضور در محل کار خود تحت هر شرایطی هستند درحالی‌که مدیران ارشد اغلب جسته‌وگریخته سرکار می‌آیند.
پورمنصور از تهران

   تردد از بزرگراه‌ها مخصوص قشر مرفه
چند روز قبل معاون وزیر راه گفت که 5بزرگراه دیگر کشور برای ساخت به بخش خصوصی واگذار می‌شود. این در حالی است که 2‌ماه قبل هم ساخت 5بزرگراه به بخش خصوصی سپرده شده بود و این یعنی 10بزرگراه دیگر کشور پولی می‌شوند. هم‌اکنون هم هزینه تردد در بزرگراه‌ها گران است و در برخی موارد تنها قشر مرفه و افراد خاص می‌توانند از آن استفاده کنند که نمونه آن اتوبان تهران- شمال است چرا که عوارض تردد در آن 20هزار تومان است. در سایر بزرگراه‌ها هم چندین نوبت در 2 سال گذشته افزایش قیمت عوارض داشته‌ایم که با این حساب تردد بزرگراهی هم خاص قشر مرفه خواهد شد.
خاوری از تهران

   مقبره شهدای شهرک میانرود شیراز به حال خود رها شده است
مقبره شهدا در شهرک میانرود شیراز در شرایط بسیار نامناسب به حال خود رها شده و هیچ‌گونه کمکی برای اتمام کار پروژه صورت نمی‌گیرد. سنگ‌های بنا یکی پس از دیگری کنده شده و مسیر دسترسی مناسب نیز برای مقبره ایجاد نشده است. مردم شهرک میانرود از مسئولان توقع دارند نسبت به ساماندهی این فضا که به هیچ عنوان در‌شان شهدا نیست اقدام کنند.
فتحی از میانرود شیراز

   گرانی لوازم التحریر کار دانش‌آموزان را مشکل کرده است
با همه هزینه‌هایی که به‌دلیل کرونا به خانواده‌های دارای دانش‌آموز تحمیل شده است توقع این بود که گرانی لوازم‌التحریر کنترل شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاده است. سال گذشته قیمت یک عدد دفتر سیمی ۱۴ هزار تومان بود که امسال ۲۵ هزار تومان شده است. یا مثلا قیمت مداد نیشی در سال گذشته ۱۰ هزار تومان بوده که امسال به ۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. در این شرایط تامین هزینه‌ها کار مشکلی است و والدین جز شرمندگی چیزی برایشان باقی نمی‌ماند.
اکبرپور از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید