• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 13 مرداد 1399
کد مطلب : 106679
+
-

با مردم

با مردم









صالح‌آباد غربی بارانداز کالاهای بنجل و پاتوق سوداگران 
صالح‌آباد غربی در بزرگراه آزادگان بارانداز کالاهای بدردنخور چین شده است و آنچنان چهره این محدوده را به هم ریخته است که راهی جز ورود مسئولان وجود ندارد. همه‌روزه همراه فروشندگان کالاهای به‌دردنخور، سوداگران و فروشندگان برخی مواد و کالاهای ممنوعه نیز در این بازار حضور دارند که اغلب هم سایت‌های فروش در سراسر تهران و کل کشور دارند و پول‌های هنگفتی از این نابسامانی به جیب می‌زنند.
شیرافکن از تهران 

اقساط وام کمک معیشت را به مددجویان ببخشند
از مسئولان تقاضا داریم اقساط وام یک میلیون تومانی کمک معیشت را که طبیعتا به افراد کم بضاعت پرداخت شده است حداقل به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و افراد تحت پوشش ببخشند.
مشکین از خرم‌آباد

حقوقم به اندازه اجاره خانه‌ام است
حقوق من به 2میلیون و 600هزار تومان رسیده و اجاره خانه‌ام هم از یک میلیون و 800هزار به 2میلیون و 500هزارتومان افزایش یافته است. آن هم برای یک خانه 70متری در جنوب شهر تهران که 50میلیون هم پول پیش داده‌ام. مسئولان بگویند چگونه زندگی 4نفره‌مان را اداره کنم؟
کاظمی از تهران 

دوربرگردان کمالشهر از اتوبان کی بازگشایی می‌شود
بیش از 2سال است که دوربرگردان ورود به کمالشهر از زیر پل حصارک بسته است و خودروهایی که قصد ورود به کمالشهر از این مسیر را دارند باید پس از گذر از مسیر ناایمن و پردست‌انداز، خود را به مقابل زیر گذر قدیمی دانشگاه خوارزمی برسانند و پس از عبور از دل محدوده سوله‌های مصالح فروشان و دور زدن از خیابانی بدون آسفالت به خیابان شهید بهشتی کمالشهر برسند. واقعا چه زمانی قرار است این پل که قبلا مورد استفاده هم بوده بازگشایی شود تا از ترافیک ورود به کمالشهر در بهشت سکینه هم کاسته شود؟
زارع رفیع از کمالشهر کرج 

قطع برق مداوم در شهرک صنعتی خاوران
قطع مداوم برق در شهرک صنعتی خاوران شاغلان در این شهرک را کلافه کرده است. قبلا ممکن بود هرازچندگاهی برای یک تا 2ساعت برق قطع شود ولی اکنون مدت‌هاست روزی چندبار برق‌ها قطع می‌شود و ساعات آن هم طولانی شده که مشکلات بسیاری برای شاغلان این شهرک ایجاد کرده است.
شبیری از شهرک صنعتی خاوران تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید