• سه شنبه 11 خرداد 1400
  • الثُّلاثَاء 20 شوال 1442
  • 2021 Jun 01

زمان وچگونگی واکسیناسیون‌معلمان

همشهری وضعیت کادر درمانی را که به‌دلایل مختلف واکسن دریافت نکرده‌اند بررسی می‌کند
شهردار تهران در نشست خبری مشترک با معاونان خدمات شهری و امور فرهنگی و اجتماعی از حس تعلق به محله و ایجاد نشاط گفت

معضلات شهر را با نگاه اجتماعی حل می‌کنیم

چهارمین نشست خبری شهردار تهران دیروز با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزار شد.

ضرورت همدلی و همراهی دولت و مدیریت شهری

دولت دوازدهم تلاش کرد با دعوت از شهردار تهران به‌عنوان نماینده شهرداران سراسر کشور به جلسات هیأت‌دولت که قانونا عضو هیأت‌دولت نیست نشان دهد که به‌دنبال تسهیل روابط دولت و شهرداری‌ها به‌خصوص شهرداری تهران است اما دیری نپایید که به بهانه تعارض منافع اضافه‌ بنای ملک نهاد ریاست‌جمهوری در جماران، این رابطه به‌سادگی از هم گسست.

زوایای پنهان و اهمیت راهبرد افزایش تولید نفت

سخن از افزایش تولید نفت ایران، توهم و شعار نیست. افزایش تولید نفت یک امر راهبردی و ضروری برای ایران به‌عنوان چهارمین دارنده ذخایر نفتی 160میلیارد بشکه و دومین دارنده ذخایرگازی دنیاست که برای چند دهه به حاشیه رفته و یا فراموش شده است.

اقبال کمپین‌های انتخاباتی به حضور زنان

این روزها درحالی‌که برنامه‌های تبلیغاتی 7کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت جدی‌تری ازسوی آنان و حامیان‌شان پیگیری می‌شود،   به‌نظر می‌رسد در این دوره شاهد شکل‌گیری فضای جدیدی برای ظهور و بروز زنان و نقش‌آفرینی آنان در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها و بعضا نقش محوری آنان در این عرصه هستیم.

توزیع کرونا با « انسولین»

برخی مسئولان وزارت بهداشت ظاهراً با خود عهد کرده اند هرچند‌ماه یک‌بار، «مسیر صعب‌العبور» دسترسی به «انسولین» را برای بیماران مبتلا به دیابت پیچیده‌تر کنند.

ادبیات شاد ‌ز یستن

نشاط اجتماعی چگونه در جامعه ایجاد خواهد شد و دولت چه نقشی در این میان دارد؟ این سؤال شاید با انتقادهای بسیاری همراه باشد؛ اینکه نشاط نیاز به بسترهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... دارد و درصورتی که جامعه به آنها دست یابد به نشاط نیز دست خواهد یافت.