• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 31 خرداد 1401
کد مطلب : 163974
+
-

با مردم/خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک محمدیه؛ پر از چاله و دست‌انداز

خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک محمدیه در رباط‌کریم پر از دست‌انداز است و شهرداری هم هیچ مسئولیتی در قبال بهسازی و ترمیم آنها نمی‌پذیرد و می‌گویند فقط خیابان‌های اصلی مربوط به حوزه فعالیت ماست. لطفا صدای ما را بشنوند و این دست‌انداز و چاله‌های عمیق را ترمیم کنند تا از خطرات احتمالی و خسارات مالی به‌خودروها جلوگیری شود.
گودرزی از رباط‌کریم 

آپارتمان‌های مسکن‌مهر صفادشت گاز ندارند
از دی ماه سال1400 مقدمات اولیه گازکشی به آپارتمان‌های مسکن‌مهر صفادشت انجام شده است اما هنوز گاز وصل نشده و مسئولان مدام امروز و فردا می‌کنند. این وضعیت برای ساکنان این آپارتمان‌ها سخت و کلافه‌کننده شده است. در شرایطی که امکان تهیه کپسول گاز مایع در محدوده مسکن‌مهر وجود ندارد.
حیدرپور از صفادشت

تعاونی مسکن کارکنان بنیادشهید پاسخگوی سرمایه‌گذاران نیست
‌تعاونی مسکن کارکنان بنیاد شهید از بیش از 350متقاضی دریافت آپارتمان شامل خانواده شهدا و جانبازان و کارکنان تامین اجتماعی در سال1399 مبلغ 160میلیون تومان دریافت کرد، ولی بعد از 2سال هیچ پاسخی به متقاضیان نمی‌دهد که بدانیم این پول صرف چه کاری شده و اصلا مسکنی در کار هست یا نه. لطفاً صدای ما را به مسئولان برسانید.
مهدی قربانیان از تهران

نانواهای تعطیل شده مهرشهر بازخواست و بازگشایی شوند
برخی نانوایی‌های مهرشهر کرج مدتی است نان نمی‌پزند. از چند مورد پیگیری کرده‌ایم عنوان می‌کنند با کاهش سهمیه آرد نانوایی پخت نان با توجه به افزایش قیمت دیگر ملزومات کار برایشان به صرفه نیست. هم‌اکنون صف‌های نانوایی در مهرشهر در همه ساعات شلوغ است زیرا نانوایی‌های فعال هم ساعات کارشان را محدود کرده‌اند. نانوای محل ما که تعطیل کرده است، می‌گوید از پس تامین هزینه کارگر، برق و... برنمی‌آیم وگرنه پخت را از سر می‌گرفتم. آیا قرار است این مسئله تبدیل به بحران شود؟
هلالی از کرج 

پیامک
بازگذاشتن تنها دو ورودی در بازار اصفهان درست نیست
قرار است تا 10روز دیگر مسیرهای 22ورودی بازار با قرار دادن در مسدود شود. قطعا این روال اصولی و درست نیست و می‌تواند باعث ایجاد ترافیک انسانی، مزاحمت برای گردشگران و همشهریان و مسائل بسیار دیگری شود. هرچند 2ورودی بازار هندوها و قلندرها 2ورودی بازار هستند ولی قطعا برای بازار 8کیلومتری اصفهان در 4جهت کافی نیستند و خوب است مسئولان در این خصوص بیشتر تامل کنند.
خیامی از اصفهان 

روشنایی پارک لویزان و بزرگراه زین‌الدین کافی نیست
 روشنایی پارک لویزان و همینطور بزرگراه شهید زین‌الدین کافی نیست و این موضوع زمینه‌ساز جرم و جنایات و تصادف در هنگام تاریکی و شب می‌شود. از مسئولان شهری و راهداری تقاضا داریم به تامین روشنایی این اماکن رسیدگی کنند.
روحانی از تهران

به دنبال مجوز کتابخانه 
از ساکنان شهر کرج هستم که مدت 18سال است در راستای کمک به بالا رفتن سرانه مطالعه و تشویق مردم به کتابخوانی، به‌صورت رایگان به مردم کتاب می‌دهم. اخیرا تصمیم گرفتم برای کتابخانه‌ام مجوز بگیرم اما متأسفانه هیچ ارگانی حاضر به همکاری نیست. نمی‌دانم باید به کجا مراجعه کنم تا این مشکل رفع شود. ارگان‌هایی هم که عرفا باید مجوز چنین اموری را بدهند همکاری نمی‌کنند. بدون مجوز هم اجازه نمی‌دهند کتابخانه دایر باشد.
نوری از کرج

پیام
دستگیری برادران قاچاقچی از طریق فیلم مهمانی عجیب است
 در صفحه حوادث روزنامه همشهری روز 29خرداد، ماجرای دستگیری برادرانی نوشته شده بود که 1000میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌اند و تنها بعد از دیدن فیلم عروسی که در آن این آقایان مشغول شاباش دادن هستند پلیس مظنون و مشکوک شده است! سؤال اینجاست که اساسأ چطور این آقایان در این مدت این همه پول به‌دست آورده‌اند و کسی متوجه نشده است؟ 
شهروندی از تهران

تعرفه‌های ابلاغی سازمان نظام روانشناسی رعایت نمی‌شود
به‌عنوان مراجعه‌کننده به کلینیک روان‌درمانی و مشاوره، جلسه‌ای 420هزار تومان می‌پردازم. وقتی به مرکز اعلام کردم که به‌گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تعرفه روانشناسان و مشاوران برای ۴۵دقیقه مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد ۱۷۶هزار تومان و دکتری ۲۰۷هزار تومان تعیین شده است گفتند این موضوع ربطی به ما ندارد و قیمت‌های ما همین است. آیا نظارت بر سرپیچی از این نرخ غیرقانونی هست و با افراد متخلف برخورد خواهد شد؟
پایدار از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید