• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149392
+
-

با مردم/ پرندگان «گیشا» و تصادفات مرگبار

بین قسمت شمالی و جنوبی محله «گیشا» یک قطعه زمین خالی وجود دارد که مردم برای کمک و غذارسانی به پرندگان، دانه یا پس‌مانده غذاهای خود را آنجا می‌ریزند. این کار به‌خودی خود نه‌تنها مشکلی نداردکه جای تقدیر هم دارد. مشکل اینجاست که پرندگان برای فرود آمدن و غذا خوردن اغلب به‌خودروهای در حال تردد برخورد و جان خود را از دست می‌دهند. از طرفی بعضی اوقات هم باعث حواس پرتی رانندگان و تصادف خودروها با یکدیگر می‌شوند.
جزایری از گیشا

   انتهای بلوار نماز شهر مشهد بازگشایی شود
از شهردار محترم مشهد تقاضا داریم که انتهای بلوار نماز را باز کنند تا ترافیک محدوده بلوار‌های نماز، فکوری، صیاد، لادن، هفت‌تیر، هاشمیه و برکپور باز شود.
میررضا از مشهد مقدس

  پله برقی متروی کهریزک نیاز به تعمیر دارد
مدتی است که پل برقی ورودی متروی کهریزک در ایستگاه امام‌خمینی(ره)، خراب شده و از کار افتاده است. با توجه به پرتردد بودن این ایستگاه از مسئولان مترو درخواست می‌کنیم هر چه زودتر آن را تعمیر و راه‌اندازی کنند.
سلاجقه از تهران
   تورم کمر اضافه حقوق10درصدی را می‌شکند
بانک مرکزی تورم را ۴۵ درصد اعلام کرده درحالی‌که دولت مقرر کرده 10درصد به حقوق‌ها بیفزاید. آیا این روال منطقی است؟
پیمان از تهران

   حقوق اندک کارگران میوه فروشی‌ها
شغل کارگران میوه‌فروشی‌ها اغلب طاقت‌فرسا و سخت است با این حال نه حقوق مناسبی دریافت می‌کنند نه بیمه‌ای دارند حتی آنها که در میادین تره‌بار مشغول به‌کارند با حقوق‌های بسیار ناچیز و بدون بیمه شاغلند. لطفا مسئولان فکری کنند.
رجا از تهران

   پل عابر بزرگراه باقری نیازمند پاکسازی از حضور موادفروشان
پل عابر پیاده در بزرگراه باقری شمال بعد از میدان شقایق محل تجمع معتادان و موادفروشان شده است.از مسئولان خواهشمندیم رسیدگی کنند.
شاکری از نارمک

این خبر را به اشتراک بگذارید