17
یکشنبه 23 آذر 1399
شماره 8109
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ردپای مومو در مرگ دردناک پسر تهرانی

​​​​​​​تحقیقات درباره مرگ پسر نوجوانی که با پریدن از پشت‌بام به زندگی خود پایان داده، نشان می‌دهد که او پیش از سقوط در حال بازی مومو بوده است.
ویژه
​​​​​​​مرد قاچاقچی که با همدستی پسری 15ساله اقدام به فروش و توزیع مواد می‌کرد، به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد.
​​​​​​​قاچاقچیان عتیقه قصد داشتند گنجینه‌ای مربوط به دوره هخامنشیان را که ارزشی بالغ بر 20میلیارد تومان دارد معامله کنند اما پلیس نقشه‌شان را نقش بر آب کرد.
جنایی
​​​​​​​«12سال بود که یک روح سرگردان زندگی مرا تسخیر کرده بود. در نهایت هم دستور قتل برادرم را صادر کرد و من به‌ناچار دست به جنایت زدم.»
سرنشینان اتوبوسی در قم برای ساعتی توسط قاتلی فراری به گروگان گرفته شدند

قاتل فراری گروگانگیر شد

داخلی
​​​​​​​ قاتل تحت تعقیب که در یک اتوبوس توسط پلیس شناسایی شده بود برای نجات خود همه مسافران اتوبوس را به گروگان گرفت و لحظات هولناکی را برای‌شان رقم زد اما ساعتی بعد با مداخله پلیس دستگیر شد.
با مردم / جلوی دخل و تصرف در آثار نویسندگان را بگیرند

با مردم / جلوی دخل و تصرف در آثار نویسندگان را بگیرند

دخل و تصرف در آثار برخی نویسندگان و بزرگان مثل مرادی کرمانی و مرحوم نادر ابراهیمی بسیار ناپسند است.
فرار هولناک از اسارتگاه شرکت هرمی
​​​​​​​جوان مهندس که در جست‌وجوی کار راهی تهران شده و در دام اعضای یک شرکت هرمی گرفتار شده بود، هنگام فرار از اسارتگاه آنها، گرفتار حادثه‌ای هولناک شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​در این بخش از سخنگاه شما می‌توانید سؤالات خود را ترجیحا با موضوعاتی که عمومیت و دربرگیری بیشتری دارند برای ما ارسال کنید تا ما آن را از مسئول یا سازمان مربوط برایتان پیگیری کنیم و با چاپ پاسخ ضمن احترام به شما مخاطب گرانقدر و دادن پاسخ صحیح، شمار دیگری از مخاطبان را نسبت به یک موضوع آگاه کنیم.