• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 23 آذر 1399
کد مطلب : 118607
+
-

با مردم / جلوی دخل و تصرف در آثار نویسندگان را بگیرند

با مردم / جلوی دخل و تصرف در آثار نویسندگان را بگیرند


دخل و تصرف در آثار برخی نویسندگان و بزرگان مثل مرادی کرمانی و مرحوم نادر ابراهیمی بسیار ناپسند است. حتی برای ترویج یک فعل شایسته نباید دست به تخلف زد و این کار غیراخلاقی است که الگوی بسیار بدی به جای می‌گذارد. جدای اینها حقوق معنوی مولف چه می‌شود؟ 
از اهالی کتاب

  به ساعات قطار هشتگرد به تهران افزوده شود
باتوجه به 2خطه کردن راه‌آهن تبریز-تهران، از کرج به بعد، چرا آخرین ساعت برگشت قطار حومه‌ای از ایستگاه هشتگرد به تهران تا ساعت۱۹ است و بعد از این ساعت قطار برگشت به تهران ندارد؟ پیشنهاد می‌شود این قطارها حداقل تا ساعت۲۰ به تهران حرکت داشته باشند.
بهنام از هشتگرد

  مخابرات پاسخگوی کاربران خود نیست
قبض تلفن‌آبان‌ماه 2 هفته قبل پرداخت شده ولی قطع است. همچنان 20117 پاسخگو نیست. مخابرات منطقه پاسخگوی تلفن نیست2021 یک ساعت معطلی دارد و وقتی نوبت ما شد قطع می‌شود و دیگر قابل شماره‌گیری نیست. وقتی یک سازمان عظیم دولتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود توقع خدمات بهتر می‌رود وقتی سازمان بخش‌بندی و کوچک‌تر می‌شود. چرا رسیدگی نکردن به مشکلات عادت شده است. پاسخ امثال من را چه‌کسی باید بدهد؟ 
شهروند تهرانی

  برق‌دزدی در روز روشن
از اداره برق غرب تهران تقاضا می‌شود به مقابل واحد بهره‌برداری آبفرز ناحیه3 واقع در خیابان سردار جنگل، جنب بوستان نازنین سری بزنند و با چشم خود مشاهده کنند در روز روشن یک شهروند با وصل شدن به برق غیرمجاز درست در مقابل واحد فوق مشغول تعمیرات ماشین است.
تشکری از تهران 

  چگونه هفته‌ای 2بار ماهی بخوریم 
در صداوسیما مدام به مردم توصیه می‌کنند که هفته‌ای 2بار ماهی بخورید. با این گرانی‌های غیرقابل کنترل و نیز هزینه‌های درمانی و بهداشتی ناشی از کرونا چطور می‌توانیم هفته‌ای 2بار ماهی بخوریم که ویتامین دی جذب کنیم.
رضایی از تهران 

  قطع چندهفته‌ای تلفن‌های منطقه3 شهرداری اهواز
مدت‌هاست تلفن‌های منطقه3 شهرداری اهواز قطع شده و هرچه پیگیری می‌کنیم خبری از وصل مجدد نیست. از مسئولان شهرداری و مخابرات تقاضا می‌کنیم اقدام فرمایند.
حیدری از اهواز

  کلاس‌های اجباری دانشگاه علوم پزشکی تهران
درحالی‌که هر روز از آمار بالای مبتلایان به‌کرونا خبر می‌رسد، دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد تهران با ارسال پیامک از دانشجویان می‌خواهد در کلاس‌های اجباری حضوری شرکت کنند. این‌کار برای دانشجویان شهرستانی بسیار سخت است. هیچ نهادی نظارت روی این قبیل تصمیمات ندارد.
اعتمادی از تهران

  روستاییان تالش اینترنت ندارند
اغلب روستاهای تالش به اینترنت پرسرعت و حتی سرعت متوسط دسترسی ندارند و فقط در برخی ییلاقات اطراف روستاها دسترسی به اینترنت میسر است. اغلب دانش‌آموزان هر روز چندساعتی تا ارتفاعات ییلاقات روستاها پیاده‌روی می‌کنند تا بتوانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند. در روستای ما آلاچیقی ساخته‌اند که چون کوچک است بچه‌ها مجبورند به‌نوبت از آن استفاده کنند.
نادری از روستای بسک تالش

  پزشکان به بهانه کرونا حریم بیماران را رعایت نمی‌کنند
این روزها وقتی به مطب پزشکان مراجعه می‌کنیم، هنگام ویزیت توسط پزشک در اتاق را بازمی‌گذارند که باعث می‌شود بیمار نتواند برخی مسائل را به پزشک منتقل کند. از سوی دیگر افرادی که در سالن انتظار نشسته‌اند سراپا گوش هستند که ببینند پزشک چه می‌گوید و این روند آزار‌دهنده است. از پزشکان تقاضا داریم توجه کنند.
بیمار مراجعه‌کننده به ارولوژیست

این خبر را به اشتراک بگذارید