09
پنج شنبه 12 اسفند 1400
شماره 8452
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مهم‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران

فینال جام ملت‌های آسیا در سال 1968از چند جهت برای ایرانی‌ها مهم بود.
ویژه
سرزمین ایران به لحاظ استراتژیک و ژئوپلیتیک در یکی از مهم‌ترین نقاط جهان واقع شده و به همین دلیل در طول تاریخ درگیر نبردهای متعددی شده است؛
آخرین روزهای سال پر است از شور و شوق تازه شدن. با نو شدن روزگار و طبیعت، ما هم سعی می‌کنیم تا جایی که توان داریم رنگ تازگی به اطراف‌مان بپاشیم.
شب عید است و ترافیکش، ترافیک همیشگی شهر تهران این روزها به اوج خود رسیده و دیگر نه‌تنها خیابان‌های اصلی بلکه خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها هم درگیر این مشکل هستند.
همیشه قدم زدن در یک مکان تاریخی هیجان‌انگیز است و البته که لذت هم دارد.
کتاب «شیرینی‌های خشک» سال 2018مقامی بالاتر از رتبه اول را در جهان کسب کرد و عنوان کتاب ویژه سال در معتبرترین و بزرگ‌ترین مسابقه جهانی کتاب‌های آشپزی، گورمند، را به‌خود اختصاص داد.
نور غیرمستقیم، فضای محدود و عدم‌وجود گلدان‌های بسیار عمیق ازجمله شرایطی است که انتخاب ما برای استفاده از درختچه‌های آپارتمانی را محدود می‌کند.

با کفش‌های پاره به برزیل گل زدم

خاطره‌بازی با مجید حلوایی، ستاره فوتبال ایران در دهه 50 که از مهم‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال‌ را در المپیک به ثمر رساند
تلاش نافرجام تیم امید برای راهیابی به بازی‌های المپیک آن‌قدر طولانی شده که از آن به‌عنوان نماد ناکامی در فوتبال ایران یاد می‌شود.
ایرادگیران به بهشت نمی‌روند!

ایرادگیران به بهشت نمی‌روند!

تصور کنید در خانه‌ای زندگی می‌کنید که یک نفر در آن مدام در حال ایرادگرفتن از شما، دیگران و زمین و زمان باشد اما خودش قبول نکند که در حال ایرادگرفتن است.
ذوقار؛ خیانت یا حماسه بزرگ؟
ذوقار؛ خیانت یا حماسه بزرگ؟
مدتی قبل در خبرها آمده بود که یک شرکت عربستانی با همکاری دو شرکت تولیدکننده بین‌المللی، بزرگ‌ترین پروژه سینمایی تاریخ این کشور یعنی فیلم سینمایی «جنگجوی صحرا» را به ارزش 140میلیون دلار کلید زده است.
اگر گذرتان به خانه‌های تاریخی دوره قاجار افتاده باشد، حتماً در کنجی از حیاط، حدفاصل اندرونی و بیرونی یا در حیاط مجزا و خصوصی‌تر خانه چشم‌تان به «مطبخ» افتاده باشد.

رازهای رساندن پول به روزهای آخر فروردین‌ماه

آخرین روزهای سال پر است از شور و شوق تازه شدن. با نو شدن روزگار و طبیعت، ما هم سعی می‌کنیم تا جایی که توان داریم رنگ تازگی به اطراف‌مان بپاشیم.

سبزانگشتی بیشه‌دراز

قصه از روزی شروع شد که مهدی نظری مثل اغلب آخر هفته‌ها به کوه زده بود.

می‌توانست مجرم شود اما کارآفرین شد

ریچارد برانسون، کارآفرین مشهور انگلیسی می‌توانست طبق پیش‌بینی معلمش در دوران مدرسه، به یک مجرم تبدیل شود اما او راه دیگری در پیش گرفت و نام خود را به‌عنوان یک کارآفرین خودساخته و مشهور در دنیا ثبت کرد.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
مغازه قدیمی روبه‌روی بیمارستان امیراعلم در خیابان سعدی‌شمالی با درها و چارچوب‌های رنگی و سایه‌بان قدیمی‌اش که هنوز با اهرم‌های دستی باز و بسته می‌شود برای بسیاری از پایتخت‌نشین‌ها یک تصویر کاملا آشناست.
در شهر یزد به‌راحتی می‌توان تاریخچه اجداد و نیاکانمان را که در این مرز و بوم زندگی می‌کردند مشاهده کرد.
این کتاب به نویسندگی آروین د.یالوم از نشر قطره، داستان خیالی از روابط بین فریدریش نیچه، فیلسوف و یوزف بروئر، یکی از بنیانگذاران علم روانشناسی است.