03
پنج شنبه 12 اسفند 1400
شماره 8452
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قصه اسباب‌بازی‌هایی که دوباره زنده می‌شوند

اسباب‌بازی‌ها و لباس‌های کودکانه از طریق غرفه‌های بازیافت به‌دست کودکان نیازمند می‌رسد
گزارش 2
اگر در آخرین ماه سال، اسباب‌بازی‌ای را در خانه دیدید که می‌توانید آن را به کودکی هدیه دهید، به غرفه‌های بازیافت سازمان مدیریت پسماند بروید.
ویژه
وزیر کشور احتمال اینکه حکم شهردار تهران ابطال شود را رد کرد.
اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور پروانه فعالیت ۱۵هزار راننده تاکسی واکسن‌نزده را تعلیق کرد.
برای گزارش اصلی صفحه روز گذشته با موضوع جمع‌آوری معتادان از دره فرحزاد، تیتری انتخاب شد که برای برخی از اهالی محله فرحزاد، ایجاد سوءتفاهم کرد.
در هفته جهانی سمن‌ها، یک بوستان ۱۸/۵ هکتاری در منطقه ۲۲ به نام «سمن‌ها» نامگذاری شد.
با امضای تفاهمنامه مشترک وزارت راه و شهرداری تهران برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی

گره‌کور مسکن تهران باز می‌شود

مسکن
تفاهمنامه مشترک وزارت راه، مسکن و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۱۳۰هزار واحد مسکونی توسط رستم قاسمی و علیرضا زاکانی امضا شد.به گزارش همشهری، در این مراسم شهردار تهران ابراز امیدواری کرد تا با ساخت این واحد‌های مسکونی جدید در تهران با هدف بازآفرینی بافت فرسوده شهری، گره کور ساخت‌وساز در پایتخت باز شود.

حمل‌ونقل فرسوده روی ریل نوسازی

مدت‌هاست که بحث کمبود و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تهران و بی‌توجهی دولت‌های قبلی به این موضوع و آثار و نتایج سوء آن بر ترافیک و آب و هوا و کیفیت زندگی در پایتخت مطرح است و تا‌کنون مدیران شهری صحبت‌ها و گلایه‌هایی را در این رابطه مطرح کرده‌اند.
نقل‌قول‌خبر / محمدمهدی عزیزی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران
نمایشگاه بین‌المللی پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، زمینه مناسبی است تا سازمان با شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید‌کنندگان تجهیزات و کسانی که در حوزه پسماند فعالیت می‌کنند، تعامل بیشتر داشته باشد و از ایده‌ها و پیشنهادهای این دست‌اندرکاران در بهبود مدیریت پسماند شهر استفاده کند.