17
پنج شنبه 12 اسفند 1400
شماره 8452
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لیگ سرخابی‌ها

یادداشت
1- هر هفته که از رقابت‌های لیگ برتر می‌گذرد، به فاصله‌گرفتن بیشتر سرخابی‌ها از بقیه تیم‌ها می‌انجامد. جوری که می‌شود گفت همه تیم‌ها جدای از تلاش برای کسب امتیاز بیشتر برای قرار‌گرفتن در جایگاه بالاتر در جدول و فاصله‌گرفتن از منطقه سقوط، عملا دارند برای استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند.
ویژه
هرکس از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال حرف می‌زند، از بازی تماشایی پیکان و سپاهان می‌‌گوید. هر دو تیم مدعی قهرمانی‌اند و این بازی فینال زودرس لقب گرفته است.
حسن یزدانی در زادگاهش روستای لپو صحرای شهرستان جویبار، یک مجموعه ورزشی احداث کرده که در مرحله اول آن، فعلا سالن کشتی با حضور مسئولان استانی ، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی افتتاح شده است.
در هفته بیستم لیگ برتر، استقلال با حساب بدون گل برابر نساجی متوقف شد و پرسپولیس توانست با نتیجه 3 بر یک از سد مس رفسنجان بگذرد.
در هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس یک پیروزی بزرگ برابر مس رفسنجان به‌دست آورد. بردن تیم محمد ربیعی کار آسانی به‌نظر نمی‌رسید.
لیگ امسال فوتبال ایران خیلی خیلی بامزه شده است. قبلا از تعدد بیانیه‌ها شاکی بودیم، حالا تعدد شکایات هم به موضوع قبلی اضافه شده است.
بعد از پیروزی 3-1پرسپولیس مقابل مس رفسنجان 3بازیکن سرخپوش در تیم منتخب هفته بیستم قرار گرفتند تا تیم یحیی بیشترین نماینده را در تیم منتخب متریکا داشته باشد.

باید یک رکورد ماندگار ثبت کنیم

مهدی ترابی در گفت‌وگو با همشهری از رقابت نزدیک با استقلال و شرایط داربی تهران گفته است. بهترین پاسور پرسپولیس می‌گوید همه تمرکزمان را گذاشته‌ایم تا به دبل‌هت‌تریک قهرمانی برسیم
پرسپولیس با شکست‌دادن مس رفسنجان و در فاصله 10هفته مانده به پایان لیگ، نشان داد که همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.
یک حاشیه،3بازنده

یک حاشیه،3بازنده

مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی، 3بازنده بزرگ دارد، بی‌آنکه کسی در استقلال از آن سود ببرد
جنجال اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت سربازی، به تلخ‌ترین شکل ممکن برای آبی‌ها به پایان رسید.
هیچ‌کس مثل مسی پاس گل نمی‌دهد
هیچ‌کس مثل مسی پاس گل نمی‌دهد
محسن آذرباد، ستاره مس رفسنجان با 8پاس گل صدرنشین جدول پاسورهای لیگ است. او که 3سال در لیگ‌یک بهترین پاسور شده، امیدوار است امسال این عنوان را در لیگ برتر به‌دست بیاورد
محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان هم‌اکنون بهترین پاسور لیگ برتر است.
نقل و انتقالات
هنوز زمان زیادی تا پایان فصل و ورود باشگاه‌های مختلف به بازار نقل‌و‌‌انتقالاتی تابستانی باقی مانده اما این روزها شایعات و اخبار زیادی در این خصوص در رسانه‌های بین‌المللی منتشر می‌شود.

داربی اضافه

جهان
اینتر و میلان امسال رقابت‌های تماشایی با هم داشته‌اند، رقابت‌هایی که از سری‌آ به جام‌حذفی ایتالیا هم کشیده شده است.

عکس خبر

در روزی که منچستر و کریستال‌پالاس دور پنجم FA CUP را با موفقیت پشت سر گذاشتند، تاتنهام با نتیجه یک بر صفر به میدلزبرو باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی
تیم شمشیربازی اپه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مقام سومی رسید. در این رقابت‌ها که در ازبکستان برگزار شد،
جدول گلزنان