17
شنبه 1 مرداد 1401
شماره 8549
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وریا غفوری در موقعیت عجیب

فولاد با وریا قرارداد بسته اما آن را رسانه‌ای نمی‌کند؛ حاشیه دیگر فولاد هم بی‌انضباطی خارجی‌های این تیم است
سوژه روز
وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از این تیم جدا شد، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. او هفته گذشته در تمرین فولاد در تهران شرکت کرد ولی جالب اینجاست که در کنار دیگر بازیکنان فولاد تمرین نکرد و فقط با پوشیدن پیراهن این تیم در کنار زمین عکس گرفت.
ویژه
تیم ملی والیبال یک‌ ماراتن حساس و حیاتی را در لیگ ملت‌ها از دست داد ولی فارغ از نتیجه‌ای که به سود لهستانی‌ها رقم خورد باید به داشتن چنین تیم باانگیزه و جان‌سختی ببالیم که شجاع و خستگی‌نا‌پذیر بودند.
«وقتی رویای بزرگی داری، وقتی هدف بزرگی داری، وقتی می‌خواهی کار بزرگی توی زندگی‌ات انجام بدهی، هیچ‌وقت ترس به دلت راه نده و پیگیر رویا و هدفت باش. چون تو قوی‌تر از اونی هستی که فکرش را بکنی.»
روزشمار
مارسلو، اسطوره رئال مادرید و پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه از لحاظ کسب جام «25تا» قراردادش را با رئال به پایان رسانده اما دوست ندارد از مادرید برود.
نابسامانی‌های رخ داده در اردوی تیم ملی آنقدر علنی و آزاردهنده است که کار را به رویارویی آشکار بازیکنان با هم کشانده.
اردوی پرسپولیس در ترکیه رسما لغو شد و این تیم تا زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر در تهران تمرین خواهد کرد.

حیف!

ملی‌پوشان والیبال ایران هرچند با شکست مقابل لهستان شانس حضور در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها را از دست دادند اما با بازی درخشان به همه انتقاداتی که در شروع لیگ علیه‌شان بود، پاسخ گفتند
صحنه پایانی غم‌انگیز است. پارادوکس عجیب بین شادی و ناراحتی، خنده و گریه، باخت و پیروزی. تلخ‌ترین جای ورزش همین نقطه است؛ جایی که پایان بازی برای ما با شکست همراه باشد.
واکنش‌ها را دیدی سردار؟

واکنش‌ها را دیدی سردار؟

وقتی افکارعمومی حتی «شایعه» کاپیتانی آزمون را هم برنمی‌تابد
در پی حواشی اخیر رخ داده در تیم ملی، انواع و اقسام شایعات منتشر شده؛ از اینکه ممکن است دیگر مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به تیم ملی دعوت نشوند تا اینکه شاید دراگان اسکوچیچ تصمیم به تغییر کاپیتان تیم بگیرد.
دنی خودش را گم کرد
دنی خودش را گم کرد
اسطوره برزیلی بارسا وقتی نتوانست در اروپا تیمی پیدا کند راهی مکزیک شد
چیز تازه‌ای نیست؛ اسطوره‌های بارسلونا در روزهای پایانی فوتبال‌شان از لیگ‌های درجه چندم و تیم‌های گمنام سردرمی‌آورند. خبر رسمی این است که دنی آلوز به پوماس مکزیک پیوست.
یکی از پرسروصداترین فصول نقل‌وانتقالات در تاریخ لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم و شاید وارد گران‌ترین فصل ادوار این مسابقات می‌شویم.

جهان/خرید مدافع با قیمت مهاجم

مورینیو در دوران حضورش در منچستریونایتد از پپ گواردیولا انتقاد می‌کرد که چرا قیمت مدافعان را بالا می‌برد و برای دفاع کناری یا میانی به‌اندازه ستارگان خط حمله پول خرج می‌کند.

جدول‌اعداد | 4258

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8549

جدول 8549
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سادیو مانه همانطور که انتظار می‌رفت جایزه بهترین بازیکن سال قاره آفریقا را دریافت کرد و در این راه هموطنش، ادواردو مندی و هم‌تیمی سابقش، محمد صلاح را شکست داد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مراسم بدرقه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان با اشاره به اینکه کسب مدال در نوجوانان و نونهالان برایش مهم نیست، گفت: «مدال شما در رده نوجوانان می‌تواند پایه مدال المپیک‌تان باشد.
با وجود فروش‌های عالی فصل گذشته که بیش از 100 میلیون یورو لوکاکو را به چلسی فروختند و امسال او را رایگان و قرضی پس گرفتند و فروش 60میلیون یورویی اشرف حکیمی به پارری‌سن‌ژرمن و خریدهای رایگانی مثل ادین ژکو، اونانا و چالهان‌اوغلو، همچنان وضع اقتصادی باشگاه اینترمیلان خوب نیست.