15
شنبه 1 مرداد 1401
شماره 8549
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازگشت مونسون به سیستان و بلوچستان

میز خبر
اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان تا دوشنبه در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پراکنده را پیش‌بینی کرد.
ویژه
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ به ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، پیش‌بینی کرد عملیات بازسازی تا پایان شهریور تکمیل شود.
مدیر حفظ نباتات جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: ۵۵۰۰هکتار از مزارع خراسان شمالی در مقابله حمله ملخ‌ها ایمن شده است.
توسعه صنایع فرآوری تولیدات کشاورزی، شیلات و سردخانه‌ای نقش مهمی در افزایش ارزش افزوده دارد .
عکس خبر
‌استان مازندران بار دیگر در وضعیت کم‌آبی قرار گرفته است.

ساماندهی سهمیه گاز نیروگاه شازند

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر رئیس‌جمهوری به استان مرکزی اختصاص سهمیه روزانه گاز برای نیروگاه شازند و جلوگیری‌ از مازوت‌سوزی در زمستان بود
گزارش
بیست‌و‌نهمین سفر استانی رئیس‌جمهوری به مقصد استان مرکزی رقم خورد تا بار دیگر موضوعاتی چون مشکلات کارخانه‌های آذرآب و هپکو، آلایندگی صنایع به‌ویژه در اراک و پروژه‌های نیمه‌‌کاره مطرح شود. سیدابراهیم رئیسی در این سفر یک‌روزه از سوی وزرای کشور، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و معاون اجرایی همراهی می‌شد.
گلایه‌های اهالی دهکده چوبی

گلایه‌های اهالی دهکده چوبی

روستای دیدنی امامزاده ابراهیم ع با معماری خاص و خانه‌های چوبی‌اش این روزها درگیر معضل پسماند و پارکینگ است
‌فرقی نمی‌کند تابستان داغ باشد یا یک روز تعطیل در فصل زمستان. روستای زیبای امامزاده ابراهیم ع شهرستان شفت در استان گیلان همیشه میزبان خوبی برای گردشگران است؛ روستایی با معماری خاص و جذاب که گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط کشور به این روستا می‌کشاند.
کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین کارخانه روغن پایه در فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه تولید روغن پایه در شهرک صنعتی میمند خبر داد که با آغاز کار این واحد تولیدی 150نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیرکل غله ‌و خدمات بازرگانی همدان گفت: از اول تا ۲۹تیر بیش از ۱۹۹هزار و ۷۵۷تن گندم مازاد توسط مراکز خرید از گندم‌کاران و دهقانان سطح استان‌ خریداری شده است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با بیان اینکه ۹۰درصد از مساحت استان تحت‌‌تأثیر خشکسالی است، گفت: خشکی رودخانه زاینده‌رود تأثیر زیادی در تشدید اثرات بی‌آبی و خشکسالی گذاشته است.