• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 1 مرداد 1401
کد مطلب : 166644
+
-

نکته بازی/لازم شد تشکر کنیم

نابسامانی‌های رخ داده در اردوی تیم ملی آنقدر علنی و آزاردهنده است که کار را به رویارویی آشکار بازیکنان با هم کشانده. در این میان بسیاری نسبت به حمید استیلی، به‌عنوان سرپرست تیم انتقاد دارند و مدعی هستند او نتوانسته وظایفش را به‌خوبی انجام بدهد. وضع چنان است که شایعه بازگشت کریم باقری به اردوی تیم ملی هم سر زبان‌ها افتاده؛ آنچه گواهی دیگر بر عدم‌کارایی کافی مدیر تیم به شمار می‌آید. در چنین شرایطی اما محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال گفته: «اگر استیلی نبود، وضع بدتر می‌شد.» این یعنی اگر حمیدخان وجود نداشت، احتمالا بازیکنان خود اسکوچیچ را هم به اتاق‌شان می‌کشاندند و با او «مافیا» بازی می‌کردند. دمش گرم که بود و اجازه نداد. همینطوری پیش برویم، یک تشکر هم به استیلی بدهکار می‌شویم!

مادام‌العمر تمدید کن!
هم‌اکنون شرایط برای پژمان منتظری طوری شده که فقط سالی یک‌بار اسم او را می‌شنویم و آن هم موقع تمدید قرارداد با باشگاه‌های قطری است. باور کنید اگر در خیابان از هواداران فوتبال سؤال کنید، از هر 10نفر شاید 9نفر با قاطعیت بگویند منتظری بازنشسته شده است، اما اینطور نیست. او 2سال گذشته را در لیگ دسته دوم قطر برای الخریطیات توپ زده و حالا قراردادش را برای سومین فصل پیاپی هم تمدید کرده است. منتظری در آستانه 39سالگی است و به‌نظر می‌رسد تا آخر عمرش هم اگر بخواهد می‌تواند در همین تیم و همین سطح توپ بزند! در خود دسته اول قطر توقع چندانی از خیلی بازیکنان وجود ندارد، چه برسد به دسته دوم که از هفت دولت آزاد است.

فقط پولش را به‌موقع بدهید
از قرار معلوم تکلیف سیاوش یزدانی روشن شده و او که همچنان سرباز نیروی دریایی به شمار می‌آید، فصل آینده باید برای ملوان توپ بزند. اعزام سیاوش به سربازی، یکی از پرماجراترین پروژه‌های سالیان اخیر فوتبال ایران بود؛ آنقدر بحث‌برانگیز و جنجالی که انگار می‌خواهند آقای دکتر را بفرستند لب مرز بالای برجک پست بدهد. سیاوش کلی سروصدا راه انداخت و تا جایی که می‌توانست مظلوم‌نمایی کرد، آخرش هم بدون حتی یک دقیقه بازی برای ملوان، شریک صعود این تیم به لیگ برتر و قهرمانی استقلال در همین مسابقات شد! فقط اینکه اگر قرار شد یزدانی برای ملوان بازی کند، حتما پولش را به‌موقع و کامل بدهید، چون خودش به صراحت گفته فقط به اندازه پولی که می‌گیرد بازی می‌کند. خلاصه مراقب چینی نازک خیال آقای دکتر باشید!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید