• شنبه 1 مرداد 1401
  • السَّبْت 23 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 23

خروج اقتصاد از شوک کرونا و تحریم

تکرار رشد اقتصادی بالای 4درصدی در 2سال پیاپی 1399 و 1400 به روایت بانک مرکزی نشان می‌دهد اقتصاد ایران به‌صورت نسبی از شوک کرونا و تحریم‌ها خارج شده است.

نگرانی داروخانه‌داران از بدقولی بیمه‌ها

با اینکه اکنون بیش از یک هفته از اجرای طرح دارویار و افزایش قیمت داروها گذشته، اما اوضاع در داروخانه‌ها آرام است. تغییری در روند خرید بیماران ایجاد نشده و همانطور که وعده شده بود، هزینه‌های افزایشی قیمت داروها بر دوش بیماران تحت پوشش بیمه نیست.

گشت‌ارشاد را می‌توانیم حذف کنیم؟

یکم: کمتر از 24ساعت بعد از کارزار «من محجبه‌ام و مخالف گشت ارشادم» به کارزار «مخالف حجاب اجباری هستیم» رسیده‌اند. مطالبه‌ای که توسط جمعی از اصلاح‌طلبان کلید خورد.

تولید واکسن مقابله با اومیکرون در کشور

وزیر بهداشت از تولید واکسن مقابله با اومیکرون خبر داد و گفت: «واحد برکت به تازگی واکسن مقابله با ویروس اومیکرون را تولید کرده که در مسیر پیشگیری بسیار کارگشاست.

تدبیر برای نجات غول‌های بحران‌زده صنعت

ممنوعیت واردات تولیداتی که مشابه آنها در شرکت هپکو ساخته می‌شود و اصلاح ترکیب سهامداری آذرآب، دستوراتی بود که سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از این دو شرکت بحران‌زده صادر کرد.

اعتراف آمریکا به برتری هوایی ایران در منطقه

فرمانده نیروی هوایی سازمان تروریستی سنتکام با بیان اینکه ایران در منطقه غرب آسیا به برتری هوایی دست یافته ‎است، از مأمویت خود با هدف یافتن چاره‌ای برای «این تهدید» خبر داد.
تعدادی از مداحان اهل‌بیتع با‌ شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند

شهر آماده برگزاری مراسم محرم

با نزدیک شدن به ایام محرم، بیستمین نمایشگاه عطر سیب از این هفته شروع به‌کار می‌کند. این رویداد فرهنگی که به همت شهرداری تهران و برای حمایت از هیئت‌ها و مراسم عزاداری ایام محرم از ابتدای سال‌های 80 برقرار شده، نتیجه همکاری میان شهرداری، هیئات و خیرین است. همزمان معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری که در حوزه فرهنگی به فعالیت می‌پردازند، در حال آماده کردن شهر برای ایام محرم هستند.

سرانه مصرف گاز در کشور چگونه است؟

کاهش 66درصدی آتش در جنگل‌ هیرکانی

کبوتر، نوجوان 13ساله را تا یک قدمی مرگ برد

گلایه‌های اهالی دهکده چوبی