08
شنبه 1 مرداد 1401
شماره 8549
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تماس اورژانسی برای آسیب اورژانسی

نگاه
خشونت، تنبیه بدنی و آزار جنسی از آن دست کلمات ناخوشایندی است که هرازچندگاهی اخباری از وقوع آنها در گوشه و کنار نه‌تنها کشور ما بلکه دنیا، در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌چرخد.
ویژه
دنیای امروز حرکت پرشتابی به‌سوی فقر دارد؛ حقیقتی که در طول تاریخ همراه نوع بشر بوده و گویا برای عامه مردم راه گریزی از آن وجود ندارد.
71سال عمر کرد و هیچ‌کس توی دنیا به اندازه فیلیپ مارلو مدیونش نبود کارآگاهی با استعداد و در حدود ۴۰سال سن، با قد بلند و چشمان خاکستری که دارای تحصیلات دانشگاهی بود و علاقه زیادی به حل مسایل شطرنج و همچنین موسیقی کلاسیک داشت و گاهی تا مرز جنون و ناامیدی می‌رفت و برمی‌گشت.
گرینویچ
رم: «انجمن ملی وزارتخانه‌های ایتالیا» -ای‌ان‌سی‌آی- اعلام کرد که دست‌کم ۱۰هزار کارگر مهاجر در بخش کشاورزی این کشور بدون داشتن هرگونه حق و حقوقی در «سکونتگاه‌های غیررسمی» زندگی می‌کنند.
پاریس: نتایج یک پژوهش در فرانسه نشان می‌دهد که اکثر بطری‌های آب معدنی حاوی میکروپلاستیک هستند.
واشینگتن: کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به کرونا مبتلا شده است.

اول آخر

صلات ظهر چله تابستان...

خوبانِ دروغگو

یکی از آفات و آسیب‌هایی که دامن‌گیر دین‌پژوهی معاصر و معرفت دینی شده و وجه‌های غیرعقلانی و غیرفطری از دین به نمایش می‌گذارد، پذیرش و نقل مطالب و روایات ضعیف و بی‌مدرکی است که هیچ‌گونه پشتوانه معرفتی نداشته و محکمات قرآن، روایات و احکام عقلی آنها را پشتیبانی نمی‌کند.
قانون بقای ظرف کثیف
قانون بقای ظرف کثیف
احتمالا اسم «قانون بقای انرژی» به گوشتان خورده باشد. قانون بقای انرژی می‌گوید که انرژی هرگز از بین نمی‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود.