17
چهار شنبه 15 تیر 1401
شماره 8538
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساپینتو، کلید انتقال محبی؟

استقلال برای جذب محمد محبی به توافق با باشگاه سانتاکلارا نزدیک شده است
گزارش
استقلال در حالی فعالیت خودش را در بازار نقل و انتقالات ادامه می‌دهد که یکی از هدف‌های مهم این باشگاه، جذب محمد محبی بازیکن ایرانی باشگاه سانتاکلارای پرتغال است.
ویژه
درحالی‌که منچستر‌یونایتد درگیر جدایی‌طلبی کریستیانو رونالدو است، خریدهای این باشگاه آغاز شده است.
با توجه به تفکرات تدافعی کارلوس کی‌روش، کمتر کسی تصور می‌کرد رامین رضاییان به انتخاب اصلی او در سمت راست خط دفاعی در جام‌جهانی2018 تبدیل شود.
لیگ ملت‌های والیبال
پنجره سوم از مرحله اول انتخابی ‌جام‌جهانی‌2023 به پایان رسید و حالا مسئله این است که ایران می‌تواند یکی از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها باشد؟ با اتفاقاتی که افتاده کار ایران سخت شده و حتی بعضی‌ها صعود را دور از دسترس می‌بینند.
امیر قلعه‌نویی همچنان پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر ایران است، اگرچه 9سال از آخرین جامی که او برده می‌گذرد.
دور جدید اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران با هدف استعدادیابی از هفته آینده در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

گل‌به‌خودی، گل نیست!

بازیکنی که حواشی متعدد، درجازدن در فوتبال قطر و زندگی اینستاگرامی روی توانایی‌های انکارنشدنی فوتبالش سایه انداخت
به کار بردن عبارتِ «فهرست مازاد» برای بازیکنی که قراردادش با باشگاه رسما به پایان رسیده، انتخاب چندان درستی نیست اما به هر حال تردیدی وجود ندارد که پرسپولیسی‌ها خواهان ادامه همکاری با رامین رضاییان نبودند و او جایی در نقشه‌های یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید نداشت.
مشاغل دیگر سقف دارند؟

مشاغل دیگر سقف دارند؟

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی در گفت‌وگو با همشهری به تعیین سقف قرارداد برای فوتبالیست‌ها واکنش نشان داده است
مسعود شجاعی، هافبک باسابقه فوتبال ایران و کاپیتان سابق تیم‌ملی بعد از سپری‌کردن یک فصل در تیم نساجی، قراردادش را به‌مدت ۲سال با این تیم تمدید کرد.
رؤیایی نشدنی
رؤیایی نشدنی
باز هم همبازی شدن مسی و رونالدو یا نیمار و رونالدو به سوژه‌ای جذاب برای رسانه‌ها تبدیل شده اما بعید است عملی شود
شایعات درباره مقصد بعدی کریستیانو رونالدو تمامی ندارد. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریس، او را به همه باشگاه‌های بزرگ پیشنهاد داده است.
رفاقت فرشید اسماعیلی با برادران گرایی، او را به خانه کشتی و تمرینات تیم ملی فرنگی کشاند.

با لهجه پرتغالی

فوتبال ایران
به‌تازگی سفیر ایران در کشور پرتغال گفته بود وزرای خارجه ایران و پرتغال سال گذشته در حاشیه جلسه سازمان ملل صحبت خود را با حرف زدن در مورد مهدی طارمی، مهاجم پورتو شروع کردند.

آماربازی

2 تیم سپاهان و پرسپولیس با اختلاف نسبت به رقبا، مالکانه‌ترین فوتبال را در فصل پیش ارائه دادند و بیشترین درصد مالکیت توپ را داشتند.

جهان/یوویچ هم رفتنی شد

در باشگاه رئال‌مادرید به ازای هر بازیکن جدید، چند بازیکن از این تیم می‌روند. این‌بار نوبت یوویچ بود تا رئال از شر او و دستمزدش خلاص شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
از نظر فنی شاید کمتر کسی پیدا شود که کیفیت استقلال محمود فکری را تأیید کند. واضح است که تیم او خوب بازی نمی‌کرد و حتی زمانی که خوب نتیجه می‌گرفت هم خوش‌بینی زیادی در مورد آینده تیم وجود نداشت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8538