05
چهار شنبه 15 تیر 1401
شماره 8538
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آغاز استقرار زلزله‌زدگان در ۴۰۰کانکس مسکونی سپاه

‌خبر
سخنگوی سپاه، از ارسال و استقرار تدریجی ۴۰۰کانکس مسکونی ارسالی آماد و پشتیبانی کل سپاه به منطقه زلزله زده استان هرمزگان خبر داد و گفت: «عملیات استقرار و اسکان زلزله‌زدگان در کانکس‌های مسکونی ارسالی سپاه آغاز شده و به سرعت ادامه می‌یابد.»
ویژه
نیکوتینی‌های گمنام، تشکیلاتی غیرانتفاعی، بین‌المللی و برخاسته از بطن اجتماع است که با هدف بهبودی معتادان به نیکوتین در بیش از 80کشور فعالیت می‌کند. این انجمن به‌صورت رایگان بوده و اعضای آن می‌توانند چگونگی زندگی بدون مصرف نیکوتین را از یکدیگر آموخته و عوارض و نابسامانی‌هایی که در اثر اعتیاد به نیکوتین در زندگی‌شان به‌وجود آمده، بهبود دهند.
آیین پایانی چهارمین جشنواره ملی فردوسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
382 نخ سیگار در۶ ماه اول امسال به ازای هر ایرانی مصرف شده؛ به طوری که مسئولان وزارت بهداشت می‌گویند در این حوزه قوانین خوبی داریم اما اجرا نمی‌شوند.

موج هفتم نزدیک شد

افزایش آمار مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی و جهش شمار مبتلایان به کرونا در 15روز گذشته حکایت از روند صعودی کووید-19 ‌ دارد
گزارش
مسئولان مراکز درمانی، متخصصان عفونی بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و پزشکان در مطب‌ها، از افزایش میزان مراجعه بیماران با نشانه‌های کرونا که اغلب به شکل سرماخوردگی است، خبر می‌دهند و حالا همین افزایش، در آمارهای روزانه وزارت بهداشت از شیوع کرونا در کشور هم مشخص است.

اجرای قانون استخدام 3درصدی معلولان به دستور معاون اول

مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان از دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرای قانون استخدام 3 درصدی افراد دچار معلولیت خبر داد.
نقل‌قول‌/ یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش
طبق قانون، رتبه‌بندی باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود که ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای آن در سال جاری درنظر گرفته شده است.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در بیان عملکرد دولت سیزدهم گفته است که ازجمله مهم‌ترین اقداماتی که دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده انجام داده، تدوین سند جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که با اجرای آن گامی اساسی برای تحول در این حوزه برداشته خواهد شد.