• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 15 تیر 1401
کد مطلب : 165350
+
-

شما فرنکی سفارش داده بودید؟

بارسلونا می‌خواهد دی‌یونگ را محترمانه بیرون کند

شما فرنکی سفارش داده بودید؟

درحالی‌که منچستر‌یونایتد درگیر جدایی‌طلبی کریستیانو رونالدو است، خریدهای این باشگاه آغاز شده است. مالاسیا از فاینورد، اریکسن از برنتفورد و لیساندرو مارتینس از آژاکس، نفراتی هستند که انتقال‌شان به منچستر تقریبا قطعی شده است. فرنکی دی‌یونگ هم طبق تحلیل خبرنگاران چاره‌ای جز پاسخ مثبت به پیشنهاد منچستر ندارد، هر‌چند خودش دوست دارد در بارسلونا بماند. لاپورتا ماندن یا رفتن را به‌عهده خود این هافبک هلندی گذاشته؛ برود و به باشگاه سود برساند، بماند و دستمزدش را کاهش دهد. دی‌یونگ نمی‌خواهد تخفیف زیادی بدهد، پس می‌ماند گزینه رفتن به لیگ برتر. اگر دی‌یونگ بدون کاهش دستمزدش در بارسلونا ادامه دهد، این مبالغ را دریافت خواهد کرد؛ 88.58‌میلیون یورو مبلغ ثابت به‌علاوه پاداش وفاداری. متغیرهای قرارداد او هم 2‌میلیون یورو درصورت انجام 60‌درصد مسابقات هر فصل خواهد بود. درصورت کسب عنوان قهرمانی یا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان 3.2‌میلیون یوروی دیگر هم دریافت خواهد کرد. این واقعیت باعث می‌شود بارسلونا در مذاکره با منچستر کمتر چانه بزند. برای باشگاه بهتر است که او فروخته شود تا هم در هزینه دستمزدش صرفه‌جویی شود، هم از فروش او دست‌کم بین 60 تا 80میلیون یورو وارد خزانه شود. اگرچه فرنکی‌ دی‌یونگ قصد داشت در بارسا بماند، اما او حاضر به کاهش حقوق خود نیست.

  کسیه
فرانک کسیه که قراردادش را با میلان به پایان رسانده بود و همه می‌دانستند به‌زودی به بارسلونا خواهد رفت، قراردادش را با این باشگاه رسمی کرد. هافبک ٢۵ساله و ساحل‌عاجی سابق میلان در انتقالی آزاد و با قراردادی ۴ساله به بارسلونا پیوست.

  کریستنسن
وضعیت آندرس کریستنسن، مدافع دانمارکی هم به همین گونه بود و او از چلسی به‌عنوان بازیکن آزاد به اسپاتیفای نوکمپ آمد؛ با قراردادی ۴‌ساله. مدافع ۲۶‌ساله دانمارکی دوران ورزشی خود را از آکادمی جوانان چلسی آغاز کرد و پس از بازی به‌صورت قرضی در بروسیامونشن‌گلادباخ، از فصل 18-2017 برای تیم نخست چلسی به میدان رفت. کریستنسن در ۱۶۱‌‌بازی برای چلسی، ۲‌گل و ۲‌پاس گل را به ثبت رساند.

  دمبله
عثمان دمبله و بارسلونا در مورد قراردادی تا ژوئن‌2024 صحبت می‌کنند. همه طرف‌ها اطمینان دارند، اما هنوز توافق کاملی وجود ندارد. چلسی، پاریس و مونیخ هیچ علاقه‌ای به جذب او ندارند و این فرصت خوبی برای بارسلونا خواهد بود برای زدن از سر و ته رقم قرارداد. به مدیر برنامه‌های این بازیکن هم که 2‌نفر هستند، هیچ پولی نمی‌رسد.

  کنده
باشگاه سه‌ویا ژول کنده را می‌فروشد و اختیار انتقال او به ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های این بازیکن سپرده شده است. بارسلونا و چلسی او را می‌خواهند. قیمت اولیه حدود 65میلیون یورو است.

  بازیکن گمنام
بنوا بادیاشیل، مدافع فرانسوی موناکو روی میز تمامی هیأت مدیره‌های فنی بزرگ فوتبال اروپا ازجمله بارسلونا‌ست. این بازیکن 21‌ساله یک بمب واقعی در قلب خط دفاعی است. قرارداد او در موناکو در سال‌2024 به پایان می‌رسد.

  نوس
جرارد رومرو اعلام کرده که روبن نوس از سوی ژرژ مندس به بارسلونا پیشنهاد شده. قیمت این بازیکن پرتغالی ولوز 85میلیون یورو است.

  لنگله
رسانه‌های معتبر از توافق قطعی لنگله با تاتنهام خبر داده‌اند. مدافع بارسا به‌صورت قرضی به باشگاه لندنی می‌پیوندد. 
بارسلونا برای ثبت قراردادهای جدید خود باید سایر اهرم‌های اقتصادی را فعال کند؛ فروش 50درصد از BLM و فروش 15‌درصد دیگر از حق پخش تلویزیونی.
دستمزد دی‌یونگ با بارسلونا (بدون پاداش)؛ 20-19: 12.32میلیون یورو، 21-20: 3میلیون یورو، 21-22: 9میلیون یورو، 23-22: 18میلیون یورو، 24-23: 18میلیون یورو، 25-24: 18میلیون یورو، 26-25: 19میلیون یورو. دستمزد اولیه بازیکن هلندی هنگام امضای قرارداد 14‌میلیون یورو بود. درصورت ابقای دی‌یونگ در بارسلونا، باشگاه باید به او در ۴‌سال، ۹۰‌میلیون یورو به‌علاوه متغیر‌ها پرداخت کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید