• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 15 تیر 1401
کد مطلب : 165354
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2O5g
+
-

جهان/یوویچ هم رفتنی شد

در باشگاه رئال‌مادرید به ازای هر بازیکن جدید، چند بازیکن از این تیم می‌روند. این‌بار نوبت یوویچ بود تا رئال از شر او و دستمزدش خلاص شود. فیورنتینا که او را قرضی می‌خواست، به این نتیجه رسید قطعی او را بگیرد اما رایگان. دستمزد کامل هم به‌عهده باشگاه ایتالیایی است اما از محل فروش او در آینده 50درصد نصیب مادرید می‌شود. قرارداد او 2‌ساله است و در سال سوم این بازیکن باید به فروش برسد و نیمی از درآمدش به‌حساب رئال برود. لوکا یوویچ در رئال‌مادرید در 2‌سال و نیم این عملکرد ضعیف را ثبت کرد؛ 51‌بازی، 1563‌دقیقه بازی، 3‌گل، 5‌پاس گل و 4‌کارت زرد.

خرید جدید مورینیو
مهمت زکی چلیک بازیکن جدید رم و شاگرد مورینیو شد. رقم انتقال او از لیل 7‌میلیون یورو به اضافه 15‌درصد از مبلغ فروش مجدد آینده خواهد بود. مهمت تا سال 2027با رم قرارداد امضا کرد. او برای هر فصل 2‌میلیون یورو دریافت می‌کند.

زانیولو نمی‌خواهد بماند
نیکولو زانیولو برای تمرین به همراه پدرش وارد تریگوریا شد. او برخلاف سایر بازیکنان رم تصمیم گرفت برای عکس و امضا توقف نکند و مستقیم به مرکز ورزشی برود. یوونتوس آماده پرداخت 50‌میلیون یورو به رم برای زانیولو است. گفته می‌شود یووه حاضر است 10‌میلیون یوروی اولیه برای خرید قرضی فوتبالیست ایتالیایی با بند خرید اجباری 35 تا 40‌میلیون یورو بپردازد.

42درجه کالوین
انتقال کالوین فیلیپس، هافبک ۲۶‌ساله و انگلیسی باشگاه لیدز با قراردادی ۶ساله و به ارزش ۴۲میلیون پوند به تیم منچسترسیتی قطعی و رسمی شد. او پس از خوبین آلوارس و هالند سومین خرید سیتی است. خرید بعدی کوکوریا از برایتون خواهد بود. فیلیپس از سال ۲۰۱۴ تا‌کنون در مجموع ۲۳۵‌بازی با پیراهن لیدز انجام داد و موفق به ثبت ۱۴‌گل و ۱۶‌پاس گل شد. او همچنین قهرمانی چمپیونشیپ فصل 20-2019و صعود به لیگ برتر انگلیس را با این تیم تجربه کرد. فیلیپس ۲۳‌بازی با پیراهن تیم ملی انگلیس نیز انجام داده است.

ال‌چولو پسرش را بیرون کرد
جولیانو سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو‌مادرید از این تیم جدا شد. او در تیم اصلی بازی نمی‌کرد و حالا با قراردادی قرضی یکساله و بدون بند خرید به رئال ساراگوسا پیوسته است. از طرفی، اتلتیکومادرید بعد از اتمام قرارداد خود با وندا با شرکت سیویتاس قراردادی 5‌ساله به ارزش ۵۰‌میلیون یورو امضا کرد. بنابراین نام ورزشگاه اتلتیکومادرید از واندامتروپولیتانو به سیویتاس متروپولیتانو تغییر خواهد یافت.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید