22
چهار شنبه 15 تیر 1401
شماره 8538
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه گروهی پوستر پیرامون این موضوع برپا کرده است. این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۲ تیرماه به‌مدت ۱۰ روز برقرار است
کتاب «مجتبی» در واقع یک مستندنگاری است که به اهتمام راضیه حقیقت و ثارالله شاکری نوشته شده است. در این کتاب، مجتبی شاکری جانباز 140درصد دفاع‌مقدس وقایع تاریخی را از دهه 40تا 80روایت می‌کند.
گزارش
این روزها یادآور یک حادثه تلخ است؛ حادثه ربوده شدن حاج احمد متوسلیان، فرمانده لشکر۲۷ محمدرسول‌الله ص .

تجزیه ایران؛ رؤیایی که بر دل صدام ماند

بررسی جنگ تحمیلی از نگاه یک ژنرال عراقی همراه با فاطمه تشکری، مترجم کتاب «جنگ جنگ تا نابودی»
گزارش
حماسه 8سال دفاع‌مقدس و مرور تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی، نشان‌دهنده شجاعت و جانفشانی دلیرمردانی است که در راه دفاع از کشور جانانه جنگیدند؛ آن هم در مقابل دشمنی مجهز به انواع سلاح‌ها که از حمایت‌های کشورهای دیگر نیز برخوردار بود.

نقل‌قول‌خبر/ حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسگر ، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی‌ع

استفاده از ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیمع برای رساندن صدای دلنشین شهیدان به جامعه، رشادت‌های ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمام برهه‌های زمانی مایه اقتدار و افتخار است.
عصای چوبی؛ هدیه رهبر
عصای چوبی؛ هدیه رهبر
نامش نظر آسا است؛ اهل ایلام. در دوران دفاع‌مقدس فرمانده گردان شهید بهشتی لشکر11حضرت امیرع بوده و حالا روزهای سالمندی خود را پشت سر می‌گذارد.
خبر
معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مرحوم سبا بابایی، خدا را و خدا هم او را انتخاب کرد، گفت: مرحوم سبا بابایی مراحل متعددی از ایثار را با هجرت از کشور خود، تقدیم جگر‌گوشه‌اش و ایستادگی و مجاهدت در همه صحنه‌هایی که دین به آن نیاز داشت، پشت سر گذاشت.