• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 15 تیر 1401
کد مطلب : 165345
+
-

نکته بازی/ حق با فکری بود؟

از نظر فنی شاید کمتر کسی پیدا شود که کیفیت استقلال محمود فکری را تأیید کند. واضح است که تیم او خوب بازی نمی‌کرد و حتی زمانی که خوب نتیجه می‌گرفت هم خوش‌بینی زیادی در مورد آینده تیم وجود نداشت. فکری بعد از کنار رفتن از مربیگری استقلال، بارها تکرار کرد عده‌ای از بازیکنان در زمان حضور او همه انرژی‌شان را صرف تیم نمی‌کردند. منتقدان چندان با این ادعا موافق نبودند اما حالا سیاوش یزدانی در خلال یک مصاحبه تصویری می‌گوید: «زمانی که در استقلال به من کم پول می‌دادند، من هم 15دقیقه تمرین می‌کردم و می‌رفتم رختکن. می‌گفتم به اندازه پولی که دادید تمرین می‌کنم. معلوم بود تیم ما به جایی نمی‌رسد. خودم را شاگرد فکری نمی‌دانم و افتخار می‌کنم برایش بازی نکردم.» انگار آقا محمود زیاد هم بیراه نمی‌گفت!

2هفته دیگر پشیمان نشوی...
خبر این است که پیروز قربانی سرمربی تیم شهرداری آستارا در لیگ یک شد. به این ترتیب او جانشین پایان رافت می‌شود. در شرایط عادی این یک مسئله طبیعی است اما وضعیتی که قربانی در این سال‌ها داشته باعث می‌شود خبر مورد نظر حساسیت بیشتری پیدا کند. حقیقت آن است که پیروز خان-که انصافا حرف‌های خوبی می‌زند و ما هم دوستش داریم- در این سال‌ها مدام تصمیم گرفته و منصرف شده است؛ از دستیاری آندره آ استراماچونی در استقلال تا حضور کنار فرهاد مجیدی. داستان عجیب و غریب رفت و برگشتش به رایکابابل را هم که به یاد دارید. وضعی بود اصلا؛ روزهای فرد علیه تیم بیانیه می‌داد و روزهای زوج برمی‌گشت! خلاصه اگر باز هم قرار است پشیمان شوی، از الان بگو و وقت باشگاه را نگیر.

قدر این هوادار را بدانید
با اصرار هواداران، بالاخره درهای ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس به روی آنها باز شد. در نتیجه روز دوشنبه چیزی حدود هزار هوادار مشتاق با حضور در ورزشگاه شهیدکاظمی با بازیکنان تیم محبوب خود دیدار کردند. یکی از این هواداران، از هموطن‌های عرب ساکن اهواز بود که به‌گفته خودش ساعت‌های طولانی راه پیموده بود تا به تمرین برسد. حضور او با لباس محلی روی سکوها مورد توجه قرار گرفت و حتی رسانه‌ها هم سراغش رفتند. او با شدت و غلظت از عشق و علاقه‌اش به پرسپولیس حرف می‌زد. در این روزها که نقل بازار، اعداد 15میلیارد و 20میلیارد تومان است، امیدواریم برخی بازیکنان کمی هم به این جماعت عاشق فکر کنند و قدر آنها را بدانند. نمی‌گوییم پول‌تان را نگیرید، اما همه‌‌چیز هم این اسکناس‌ها نیست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید