• چهار شنبه 15 تیر 1401
  • الأرْبِعَاء 6 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 06

طناب کشی بر سر شبکه نمایش خانگی

اختلاف نظر میان ساترا با پلتفرم ها به آشفتگی ای دامن زده است که فضای حاکم بر شبکه نمایش خانگی را ملتهب کرده است. این نکته ای است که سازندگان سریال های شبکه نمایش خانگی بر آن تأکید می کنند. مهم ترین انتقاد سپردن نظارت بر محتوای سریال های شبکه نمایش خانگی به رقیبش تلویزیون است.

موج هفتم نزدیک شد

مسئولان مراکز درمانی، متخصصان عفونی بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و پزشکان در مطب‌ها، از افزایش میزان مراجعه بیماران با نشانه‌های کرونا که اغلب به شکل سرماخوردگی است، خبر می‌دهند و حالا همین افزایش، در آمارهای روزانه وزارت بهداشت از شیوع کرونا در کشور هم مشخص است.

سگ‌های ولگرد و خطای تصمیم

ظرف 2روز 2کودک 4و7ساله در دامگاه قم توسط سگ‌های ولگرد از بین رفتند. عمیقا خبر تلخی است. اما خبر تلخ‌تر اینجاست که مسئولان محلی وقتی اقدام به جمع‌آوری دیرهنگام سگ‌ها کردند از سوی مدعیان دفاع از حقوق سگ مورد اعتراض واقع شدند.
از طریق برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران 1401فراهم شد

انتقال تجربه و همفکری میان شهر‌های بزرگ

حضور نمایندگان شهرهای خارجی در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران 1401پررنگ‌تر شده است؛ موضوعی که در سومین روز برگزاری نمایشگاه مشهود بود و شهرداران چند کلانشهر خارجی در سخنانی به پل‌های ارتباطی مؤثر میان تهران با شهر خود اشاره کردند. این باعث شده تا دیپلماسی شهری تهران پس از چند سال قوی‌تر شود و مسیرهای تازه‌ای برای انتقال تجربیات میان دو شهر شکل بگیرد.
با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، خیرین و هنرمندان ، 5زندانی آزاد شدند

اشک شوق 5 محکوم قصاص

یک زن، 3مرد و یک جوان افغان که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده و سال‌ها پشت میله‌های زندان بودند با تلاش ویژه تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران و وساطت خیرین از مجازات مرگ گریختند و صبح دیروز از زندان آزاد شدند.

یخ روابط تهران -قاهره آب می‌شود؟

انتشار برخی گمانه‎زنی‎ها در روزهای اخیر پیرامون ازسرگیری روابط میان جمهوری‎اسلامی و عربستان‌سعودی در آینده نزدیک، سبب شده برخی بر این گمان باشند که یخ روابط ایران با برخی دیگر از کشورهای عربی، ازجمله مصر نیز در حال آب شدن است و شواهد موجود نشان می‎دهد 2کشور در حال برداشتن گام‎هایی با هدف عادی‎سازی روابط دوجانبه هستند.

پایان 6 سال بی‌برنامگی در احیای جنگل‌های زاگرس

پس از 6سال سرانجام در دولت سیزدهم سند احیای جنگل‌های زاگرس نهایی شد. جنگل‌های زاگرس که بزرگ‌ترین ناحیه رویشی کشور محسوب می‌شوند از سال 95تاکنون بدون هیچ سند و برنامه‌ای صرفا با برنامه‌های استانی و موردی اداره می‌شدند و برنامه جامعی برای نگهداری و احیای آنها وجود نداشت، اما بالاخره در کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و هیأت دولت، سند احیای جنگل‌های زاگرس نهایی شد.
اعضای شورا و معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران در جلسه دیروز پارلمان شهری پایتخت تأکید کردند

شهرداری، ملکی نفروخته است

خزانه‌دار شورای شهر تهران در جلسه دیروز گزارشی از عملکرد مالی شهرداری پایتخت در 2ماه نخست سال ارائه داد و گفت که در این مدت 2هزار و 83میلیارد تومان یعنی حدود 24.82درصد از درآمدهای بودجه شهرداری تهران 50هزار و 370میلیارد تومان محقق شده است.حبیب‌کاشانی تأکید کرد: «این گزارش برای مچ‌گیری نیست، بلکه شرح عملکرد است تا شورا به شهرداری کمک کند بودجه پیش‌بینی‌شده محقق شود.»

سگ‌های ولگرد معضلی جدی در کشور

خبرهای کوتاه/وعده یک جشنواره متفاوت