• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 15 تیر 1401
کد مطلب : 165419
+
-

ساپینتو، کلید انتقال محبی؟

استقلال برای جذب محمد محبی به توافق با باشگاه سانتاکلارا نزدیک شده است

استقلال در حالی فعالیت خودش را در بازار نقل و انتقالات ادامه می‌دهد که یکی از هدف‌های مهم این باشگاه، جذب محمد محبی بازیکن ایرانی باشگاه سانتاکلارای پرتغال است. او بعد از 2سال بازی در اروپا حالا بی‌میل نیست که برای نزدیک شدن دوباره به پیراهن تیم ملی بازگشتی حتی به‌مدت یک فصل به فوتبال ایران داشته باشد. محبی هم‌اکنون در اردوی تیم سانتاکلاراست ولی این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده به ایران برگردد و پیراهن یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر را به تن کند. تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر و سپاهان برای در اختیار گرفتن محمد محبی با سانتاکلارا نامه‌نگاری کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد تمایل استقلال و سپاهان برای در اختیار گرفتن این بازیکن ایرانی بیشتر است.

   عزم جدی استقلال
آخرین اخبار اما حاکی از آن است که باشگاه استقلال با جدایی احتمالی امیرحسین حسین‌زاده و نیاز مبرم به جذب یک وینگر، عزمی جدی برای جذب محبی دارد. البته یکی از مسئولان باشگاه سپاهان به خبرنگار همشهری خبر داد که آنها هم به‌طور جدی در حال مذاکره با محبی هستند. با این حال می‌گویند مدیران استقلال که تحت فشار هواداران هستند، اکثر شروط انتقال محبی را پذیرفته‌اند و حاضرند قرارداد قرضی این بازیکن را امضا کنند که احتمالا این انتقال تا هفته آینده نهایی خواهد شد. استقلال از انتقال احتمالی حسین‌زاده به شارلوا 250هزار دلار درآمد کسب خواهد کرد و این پول می‌تواند صرف گرفتن رضایتنامه قرضی محمد محبی شود تا آبی‌ها در پست وینگر تقویت شوند. از طرفی ساپینتو سرمربی استقلال هم چند روز پیش در صحبتی که با باشگاه سانتاکلارا داشت، با ارتباط‌های خودش تلاش کرد این انتقال به سرعت انجام شود و ظاهرا اگر توافقات نهایی حاصل شود، استقلال با پرداخت 300هزار دلار به‌صورت قرضی این بازیکن را جذب خواهد کرد. البته احتمال خرید قطعی این بازیکن هم وجود دارد ولی مدیران استقلال از باشگاه پرتغالی درخواست کرده‌اند مبلغ جذب محبی در 3قسط پرداخت شود.

   غلامی زمان خواست
استقلال بعد از توافق با رافائل سیلوا قدم محکمی برای حفظ استحکام خط دفاعی‌اش برداشت و حالا آنها درصدد حفظ عارف غلامی هستند. با این حال غلامی تمایل به بازی در خارج از ایران دارد. در این زمینه روزنامه العرب خبر داد که باشگاه العربی به‌دنبال جذب بهترین بازیکنان خارجی است و عارف غلامی مدافع ایرانی مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. غلامی از استقلال چند روز زمان خواسته تا پاسخ نهایی را به این باشگاه بدهد ولی احتمال جدایی او وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید