17
چهار شنبه 11 خرداد 1401
شماره 8510
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فینالیسیما

بازی امشب سوپرجام بین قاره‌ای را از دست ندهید
امشب نخستین دوره جام بین‌قاره‌ای که هنوز اسم مشخصی ندارد و فعلا آن را به نام فینالیسیما می‌شناسند، بین قهرمان‌های یورو و کوپا آمریکا برگزار می‌شود.
ویژه
استقلال در پایان لیگ بیست‌ویکم علاوه بر قهرمانی، صاحب رکورد کمترین گل خورده و کمترین باخت در این رقابت‌ها هم شد و نخستین تیمی بود که بدون شکست در لیگ حرفه‌ای ایران قهرمان می‌شود.
جدول 8510
مقدماتی جام جهانی
علی نعمتی مدافع میانی پرسپولیس با اینکه تیمش در لیگ امسال قهرمان نشد، اما در نخستین فصلی که پیراهن این تیم را برتن کرد عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت.
از روزی که متروپل فروریخت اعضای تیم صنعت نفت آبادان بارها با مصیبت‌دیدگان شهر ابراز همدردی کردند.
مجمع پرماجرای فدراسیون فوتبال سرانجام برگزار شد و خروجی‌اش نیز تقریبا مطابق انتظار بود.

خشم دراگان

حضور بازیکنان استقلال در جشن قهرمانی با واکنش تند دراگان روبه‌رو شد او بلافاصله ۶بازیکن جدید را جایگزین استقلالی‌ها و کنعانی‌زادگان محروم کرد
لیست 25نفره تیم ملی ایران که برای اردوی خردادماه و بازی‌های دوستانه احتمالی اعلام شده بود، صبح دیروز طی چند ساعت دستخوش تغییراتی اساسی شد و تقریبا یک‌چهارم این لیست تغییر کردند!
معجزه عطش

معجزه عطش

آنچه استقلال داشت، اما پرسپولیس نداشت
چرا استقلال به طلسم 9ساله قهرمان‌نشدنش پایان داد و پرسپولیس را از اوج دوران تاریخش پایین کشید؟ حتما این موفقیت دلایل زیادی دارد و بخش مهمی از آن هم فنی است.
عطایی امشب تیمش را معرفی می‌کند
عطایی امشب تیمش را معرفی می‌کند
تیم ملی والیبال که برای حضور در لیگ ملت‌ها آماده می‌شود امشب با تیم ملی صربستان بازی دارد، تیمی که کولاکوویچ سرمربی سابق ایران را روی نیمکت دارد
ساعت19:45 امشب از تیم بهروز عطایی رونمایی می‌شود. هر چند بازی امشب تیم ملی والیبال رسمی نیست اما فرصتی برای معرفی تیم است.
بمی‌ها به هشتمین قهرمانی رسیدند، قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان. آنها که 7قهرمانی قبلی را با نام شهرداری این شهر به‌دست آورده بودند، دوشنبه‌‌شب در ورزشگاه فجر با نام خاتون جشن قهرمانی گرفتند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فدراسیون بسکتبال 31بازیکن را به اردوی تیم 3نفره زنان دعوت کرد تا تمرینات خود را برای کاپ آسیا که تیرماه برگزار می‌شود، آغاز کنند.
استقلالی‌ها با شایستگی و فتح همه رکوردهای ممکن قهرمان لیگ بیست‌ویکم شدند. آنها طوری جام را بردند که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند و حتی آن 2 امتیاز معروف اضافه شده به این تیم در ماجرای گل‌گهر هم اهمیتش را از دست داد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.