• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 11 خرداد 1401
کد مطلب : 162200
+
-

نکته بازی/ قهرمان شدید، وا بده!

استقلالی‌ها با شایستگی و فتح همه رکوردهای ممکن قهرمان لیگ بیست‌ویکم شدند. آنها طوری جام را بردند که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند و حتی آن 2 امتیاز معروف اضافه شده به این تیم در ماجرای گل‌گهر هم اهمیتش را از دست داد. چنین تیمی به‌معنای واقعی کلمه سزاوار بوده است و بحثی در آن نیست. با این حال برخی واکنش‌ها در حد این قهرمانی نبود و نیست؛ درست مثل ارسلان مطهری که با غلظت زیادی روی جام «پاک» استقلال تأکید داشت؛ طوری که انگار قهرمانی بقیه تیم‌ها پاک نبوده است. یک دوره استقلال قهرمان نمی‌شد و این حرف‌ها شاید جنبه تخلیه روانی داشت، اما حالا این تیم جام گرفته، خوب هم گرفته و باید رفتار اعضایش متناسب با این افتخار باشد. پس مثل قهرمان‌ها رفتار کن آقای مطهری!

واقعا منت گذاشتید
این پخش جشن قهرمانی استقلال هم برای خودش داستانی داشت. اول باشگاه به شبکه3 نامه نوشت و گفت حق ندارید جشن را پخش کنید. چرا؟ چون می‌خواهیم پخش آن را به اپلیکیشن خودمان بدهیم و از این طریق درآمدزایی کنیم. بعد همه اعتراض کردند که آقا این چه کاری است و هنوز مردم اپ شما را نشناخته‌اند و سایر قضایا. باشگاه هم پشیمان شد و با شبکه 3 تعامل کرد. از همه جالب‌تر اما اظهارات محمدرضا احمدی بود. گزارشگر بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت: «شبکه 3 با درخواست وزارت ورزش جشن قهرمانی را پخش می‌کند.» یعنی ما الان باید از وزارت و شما ممنون باشیم که جشن قهرمانی را مفت و مجانی پخش کردید، بیننده به‌دست آوردید و کلی هم آگهی از کنارش گرفتید؟ واقعا منت گذاشتید.

مگر قرارداد ندارد؟
بلافاصله بعد از جشن قهرمانی استقلال، این شایعه شکل گرفت که فرهاد مجیدی از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد. او چهره محبوبی بین هواداران به شمار می‌رود و بعد از این قهرمانی طبیعتا محبوبیتش دوچندان هم شده است. با این حال شایعه جدایی مجیدی مطرح شده و دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب هم کسی به آن واکنش نشان نداده است. حتی برخی ادعا کردند گریه‌های فرهاد در جشن هم نشانه‌ای از همین جدایی بوده است؛ مخصوصا که او زودتر از سایرین رفت و حرفی هم نزد. نمی‌دانیم آخر این داستان چیست، اما پرسش اینجاست که مگر فرهاد قرارداد 3ساله با باشگاه نداشت؟ خود آجورلو در بدو حضورش در باشگاه قرارداد این مربی را تمدید کرد. اگر قرار باشد مجیدی اینقدر آسان جدا شود، پس آن قرارداد چه ارزشی داشته؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید