• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 11 خرداد 1401
کد مطلب : 162251
+
-

درخواست علیرضا منصوریان از رئیس‌جمهور

به آبادان برسید

محمد جعفری، خبرنگار

از روزی که متروپل فروریخت اعضای تیم صنعت نفت آبادان بارها با مصیبت‌دیدگان شهر ابراز همدردی کردند. آنها بعدازظهر دیروز همراه با علیرضا منصوریان و سایر کادر فنی در محل حادثه حضور پیدا کردند و به تیم‌های امدادی خداقوت گفتند. منصوریان در حاشیه این دیدار به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ گفت و درخواستی از رئیس‌جمهور مطرح کرد.

   انگیزه شما از حضور در محل متروپل چه بود؟
این حادثه اتفاق عجیب و غریب و ناگواری بود. مسببان این حادثه باید حتما پیدا شوند. شما چنین تخلفاتی را در تهران کم می‌بینید. بعد از این حادثه این شهر از لبخند افتاده و عزادار شده. من که در این شهر یک‌سال است مهمان هستم متوجه می‌شوم که شهر دیگر نمی‌خندد. این حادثه به اتفاقی جهانی تبدیل شده است. ما هم برای خدا قوت گفتن به تیم‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدیم.

   روند آواربرداری چطور بود؟
نیروهای مختلف همه تلاش‌شان را انجام می‌دهند اما من از شخص رئیس‌جمهور عزیزمان خواهشی دارم. از آقای رئیسی عزیز به‌عنوان مسئول دولت می‌خواهم که یک یاعلی بگویند و آبادان و خرمشهر را بازسازی کنند. از فاضلاب هم شروع کنید. مردم گناه نکرده‌اند که روی گنج خوابیده‌اند اما هیچ‌چیزی ندارند. شما در تمام کوچه و خیابان‌های آبادان یک گل نمی‌بینید. امروز شاید این حادثه یک تلنگر باشد که به آبادان رسیدگی شود.

   شما برای کمک به بازسازی روحیه مردم غمزده آبادان قرار است چه کاری انجام دهید؟
تیم ما به لحاظ روحی بالانس نیست. از برخی عشیره‌ها اینجا فوت شده هست و هنوز بعضی، پیکرهای عزیزان‌شان را تحویل نگرفته‌اند. به همین دلیل همه در تلاش و کمک هستند. بچه‌های تیم ما هم در این مدت کمک زیادی کردند.  سعی می‌کنیم با حضورمان به امدادگران خسته نباشید بگوییم.

این خبر را به اشتراک بگذارید