17
یکشنبه 1 خرداد 1401
شماره 8502
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بحران خط حمله

علیپور برنگشت، آل‌کثیر و امیری مصدوم هستند، شاید عالیشاه هم محروم شود
گزارش
بعد از 5سال قهرمانی، پرسپولیس در این فصل بالاخره جام را از دست داد و از همه بدتر اینکه آن را تقدیم حریف سنتی یعنی استقلال کرد.
ویژه
در ایتالیا امشب غوغایی برپاست. میلان که هر 4 بازی آخرش سخت بوده، همچنان شانس اصلی قهرمانی است چون 2‌امتیاز از اینتر پیش است. بدشانسی این است که با ساسولو بازی دارد؛ تیمی که در بازی رفت میلان را 3 بر یک شکست داده.
واکنش‌ها به حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور در تبریز ادامه دارد؛ مسابقه‌ای که به‌دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران ناتمام ماند و حالا به‌نظر می‌رسد که حتی رسمی‌ترین و رده بالاترین مقامات تبریز هم تصمیم گرفته‌اند کار را توجیه کنند.
تیم فولاد با کسب امتیاز 7.5 از 10بهترین تیم هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از نگاه سایت متریکا شد.
جدول گلزنان
لیگ برتر انگلیس

یک کلمه با پرسپولیس صحبت نکرده‌ام

دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست سپاهان و یکی از بهترین بازیکنان این فصل از ناکامی زردپوشان در کسب جام و برنامه‌هایش برای فصل آینده می‌گوید
سپاهان بدون‌شک در این فصل پرمهره‌ترین تیم لیگ بود و خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند که شاگردان محرم نویدکیا قهرمان لیگ برتر شوند.
تونل در تونل

تونل در تونل

قهرمان لالیگا و جام حذفی چگونه آخرین بازی لیگ را برگزار کردند؟
رئال مادرید به‌عنوان قهرمان لالیگا و رئال بتیس، قهرمان کوپا دل‌ری، دیدار آخر لیگ را شبیه سوپرجام برگزار کردند، با این تفاوت که این سوپرجام برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
والیبال دیگر به معروف نیاز ندارد
والیبال دیگر به معروف نیاز ندارد
باشگاه پیکان بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا از سعید معروف تجلیل کرد معروف می‌گوید دیگر از او انتظار بازگشت به تیم ملی را نداشته باشید
سعید معروف به چیزی که می‌خواست رسید؛ یک خداحافظی در سالن پر از تماشاگر و همراه با پیروزی. جمعه‌شب بعد از قهرمانی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا در سالن 12هزار نفری، تماشاگران بیشتر از اینکه برای قهرمانی پیکان شادی کنند، نام سعید را فریاد کشیدند.
در انگلیس هم سرنوشت قهرمان لیگ در هفته پایانی روشن می‌شود. منچسترسیتی با تساوی بدموقع هفته گذشته مقابل وستهم تکلیف قهرمانی را به روز آخر کشاند.

لالیگا در ایستگاه پایانی

امروز لالیگا تقریبا به پایان می‌رسد و می‌ماند 3‌مسابقه که تأثیری در جدول ندارند و بامداد فردا یعنی ساعت 00:30 بین سه‌ویا- بیلبائو، سوسیداد- اتلتیکو و بارسلونا- ویارئال برگزار خواهند شد.

حامی اسکوچیچ، جز در یک مورد

اینطور به‌نظر می‌رسد که کار کریم باقری در تیم ملی به پایان رسیده و این مربی دیگر کنار دراگان اسکوچیچ نخواهد بود.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8502