02
یکشنبه 1 خرداد 1401
شماره 8502
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان آذربایجان‌شرقی بعدازظهر شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه‌نشینی شهر تبریز تأکید شد.
پس از سفر وزیر برق عراق به تهران و توافق 2طرف درباره ازسرگرفته‌شدن صادرات گاز به عراق، وزیر برق این کشور دیروز اعلام کرد بغداد تا پایان ماه جاری میلادی بدهی‌های گازی ایران را پرداخت می‌کند.
مجلس
مجلس یازدهم در نیمه راه خود این هفته به‌مناسبت شروع سومین سال فعالیتش با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهد داشت. بررسی عملکرد نمایندگان این دوره از مجلس حکایت از حداقل 15طرح و لایحه مهم به‌عنوان محورها و رویکردهای کلی این مجلس در قانونگذاری کشور دارد.

گام پنجم دولت در پیشبرد «دیپلماسی همسایگی»

رئیس‌جمهور در پنجمین سفر خارجی خود، فردا در رأس هیأت بلندپایه‌ای به دعوت سلطان عمان به این کشور سفر می‌کند
گزارش
پنجمین سفر خارجی رئیس‌جمهور در طول حدود 9ماه فعالیت دولت سیزدهم فردا دوشنبه انجام می‌شود و سیدابراهیم رئیسی در رأس هیأت بلندپایه‌ای به دعوت رسمی هیثم بن‌طارق آل‌سعید، سلطان عمان به این کشور سفر خواهد کرد.
ادامه رایزنی‌های برجامی؛ اراده تهران - انفعال واشنگتن

ادامه رایزنی‌های برجامی؛ اراده تهران - انفعال واشنگتن

حسین امیرعبداللهیان: جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به توافق «قوی» و «پایدار» جدی است
طی روزهای اخیر رایزنی‌ها برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+4 ادامه یافت و وزیر امورخارجه در گفت‌وگوی تلفنی با مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا از «حسن‌نیت» و «اراده» تهران برای دستیابی به توافق خوب در وین خبر داد.
هشدار درباره شکست مذاکرات
وبگاه تحلیلی «دیپلماتیک» در گزارشی با بررسی نظر کارشناسان و مقام‌های غربی تأکید کرد که در شرایط کنونی سرنوشت مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در خطر شکست قرار گرفته ‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
هیچ دولتی جرأت حذف ارز ترجیحی را نداشت. در گذر زمان هدف در پرداخت یارانه‌ها تغییر کرد.