• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 1 خرداد 1401
کد مطلب : 161327
+
-

نکته بازی/ پس چیزی درست نخواهد شد

واکنش‌ها به حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور در تبریز ادامه دارد؛ مسابقه‌ای که به‌دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران ناتمام ماند و حالا به‌نظر می‌رسد که حتی رسمی‌ترین و رده بالاترین مقامات تبریز هم تصمیم گرفته‌اند کار را توجیه کنند. از جمله جناب استاندار آذربایجان شرقی فرموده‌اند: «اقدام ناشایست کاپیتان و بازیکنان پرسپولیس محکوم است.» صد البته کسی از رفتار امید عالیشاه دفاع نمی‌کند، هرچند که سخت است دقایق طولانی سنگ و فحش بخوری و هیچ کاری هم انجام ندهی. با این حال هر وجدان آگاه و بیداری شهادت می‌دهد اتفاقات تبریز، خیلی قبل از واکنش عالیشاه شروع شده بود. اینکه برای صدمین بار سوءرفتارهای گروهی از هواداران تراکتور توجیه می‌شود، به‌معنای آن است که چیزی درست نخواهد شد و این داستان‌ها ادامه دارد.

یک بنجل خارجی بخرید
علی علیپور در حالی از ماریتیمو جدا شد و به ژیل‌ویسنته پیوست که خیلی‌ها انتظار داشتند او به پرسپولیس برگردد. با این حال انفعال سرخپوشان در ارائه پیشنهاد به این بازیکن، او را در لیگ پرتغال نگه داشت. حالا این به آن معنا نیست که اگر پرسپولیس به علیپور پیشنهاد می‌داد این بازیکن حتما سرخپوش می‌شد، اما باشگاه باید بخت خودش را آزمایش می‌کرد. خود علیپور در این مورد می‌گوید: «از هیچ باشگاه ایرانی پیشنهاد نداشتم، حتی پرسپولیس.» بعضی هم می‌گویند یحیی گل‌‎محمدی اصرار دارد فصل به پایان برسد و بازی‌های تشریفاتی باقی‌مانده هم سپری شود تا بعد باشگاه سراغ نقل‌وانتقالات برود. اینطوری که خیلی‌ها را از دست می‌دهید. البته عیبی ندارد؛ هر کسی نیامد، پرسپولیس می‌تواند به جایش یک بازیکن بنجل از آسیای میانه بخرد!

پایان همه شایعات
این روزها برای استقلال شیرین‌تر از عسل سپری می‌شود، چرا که آبی‌ها قاطعانه به طلسم 9سال عدم‌قهرمانی پایان دادند. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که برای استقلال رخ داده، نمایش رابطه بسیار دوستانه و خوب بین وریا غفوری و فرهاد مجیدی بوده است. از ابتدای فصل شایعات زیادی در مورد رابطه خراب غفوری و مجیدی به گوش می‌‎رسید و حتی در مقطعی می‌گفتند آنها با هم قهر هستند. نیمکت‌نشینی وریا و اقدام مجیدی برای جذب صالح حردانی هم به این شایعات دامن زد. با این حال این هفته‌های آخر آنها اوج رفاقت خود را به نمایش گذاشتند؛ وریا بعد از گل آرمان رمضانی به پدیده، سرمربی تیم را در آغوش کشید و مجیدی هم در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم حسابی از کاپیتان تیمش حمایت کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید