13
یکشنبه 1 خرداد 1401
شماره 8502
سبک زندگی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بدن شما نیاز به انواع مواد مغذی دارد تا عملکرد‌های اساسی آن درست و سالم پیش بروند. یکی از این مواد مغذی، زینک-روی- است؛ ماده‌ای معدنی که نقش مهمی در بسیاری از واکنش‌های بدن دارد؛ مثلاً شما برای بوییدن و چشیدن غذا‌هایی که می‌خورید به زینک نیاز دارید. ضمناً زینک -روی- در ترمیم زخم، سلامت سیستم ایمنی و باروری نقش دارد.
فعالان محیط‌زیست در سراسر دنیا چند سالی است تلاش می‌کنند توجه مردم را به استفاده از کالاهای سالم دست دوم جلب کنند چراکه تولید هر نوع کالای جدیدی نیازمند مصرف انواع سوخت و انرژی است که تأثیرات زیست‌محیطی برجای می‌گذارد.
پیپ پاک‌کن از جمله ابزاری است که برای بازی کودکان کاربردهای متنوعی دارد. یک بازی مناسب برای کودکان حدود یک‌سال به بالا این است که پیپ پاک‌کن‌ها را از سوراخ‌های آبکش رد کنید و از کودک بخواهید آنها را بیرون بکشد. این بازی برای تقویت ماهیچه‌های ریز انگشتان دست مفید است.

دست دوم‌های دوست‌داشتنی

خرید کالای کارکرده سالم، مزایای اقتصادی فردی و جمعی و همچنین تأثیرات مثبت زیست‌محیطی به‌دنبال دارد
گزارش
گاهی اوقات شرایط اقتصادی‌مان برای خرید کالای مورد نیاز یا کالایی که به آن علاقه داریم مهیا نیست. در این صورت یا پول‌مان را پس‌انداز می‌کنیم یا وام می‌گیریم، اگر پولی پس‌انداز کرده باشیم به سراغ آن می‌رویم تا بتوانیم کالای مورد نظر را تهیه کنیم.