• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 1 خرداد 1401
کد مطلب : 161321
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KrP9G
+
-

لالیگا در ایستگاه پایانی

امروز لالیگا تقریبا به پایان می‌رسد و می‌ماند 3‌مسابقه که تأثیری در جدول ندارند و بامداد فردا یعنی ساعت 00:30 بین سه‌ویا- بیلبائو، سوسیداد- اتلتیکو و بارسلونا- ویارئال برگزار خواهند شد. در حالت عادی اگر تکلیف قهرمان و نایب‌قهرمان و سهمیه‌ها مشخص نشده بود، هر 3‌مسابقه حکم فینال را داشت. بازی‌ها در قسمت بالایی جدول حساسیتی ندارد و تنها می‌ماند انتهای جدول که 3‌تیم مایورکا، گرانادا و کادیس برای فرار از سقوط می‌جنگند. لوانته و آلاوس از پیش به لالیگای 2سقوط کرده‌اند. کادیس برای فرار از سقوط در زمین آلاوس سقوط‌کرده به میدان می‌رود، مایورکا در زمین اوساسونا و گرانادا در خانه اسپانیول بازی می‌کند. هر 3‌تیمی که برای سقوط نکردن می‌جنگند امشب میهمان هستند. شانس کادیس که در این فصل یقه رئال و بارسا را گرفته بیشتر است، چون با آلاوس بی‌انگیزه بازی دارد.
   در لالیگا آقای گلی کریم بنزما با 27گل زده قطعی است. مگر آنکه ایاگو آسپاس 17گله، 8گل به والنسیا بزند.
   در جدول پاس‌گل‌ها بنزما فصل را با 12پاس‌گل در رتبه دوم جدول به پایان برد. عثمان دمبله فرصت دارد تعداد پاس‌گل‌هایش را در صدر جدول از 13‌فراتر ببرد. مونیایین، وینیسیوس و آلبا 10پاس‌گل داده‌اند.
   نتو، دست، دنی آلوز (شاید تا نیم‌فصل تمدید کند)، لنگله، مینگسا، اومتیتی، ریکی پوچ، فرنکی دی‌یونگ، لوک دی‌یونگ، دمبله، سرخی روبرتو، ممفیس، آداما ترائوره، بریتویت و... احتمالا در آخرین بازی رسمی خود برای بارسلونا به زمین می‌روند.
   این آخرین بازی گریزمان برای اتلتیکو نخواهد بود. او که ابتدا 120میلیون یورو به بارسلونا فروخته و سپس از این تیم قرض گرفته شده، برای ماندن در تیم دوم مادرید 40میلیون یورو هزینه روی دست باشگاه می‌گذارد. سرزو، رئیس اتلتیکو اطمینان داده که گریزمان در این تیم خواهد ماند.
   از طرفی، یوونتوس بند خرید 35‌میلیون یورویی آلوارو موراتا را پرداخت نخواهد کرد. این موضوع قبلا به اتلتیکو مادرید ابلاغ شده، اما مذاکرات ممکن است با هزینه متفاوتی انجام شود. احتمال اینکه موراتا به اتلتیکو برگردد زیاد است چون با رفتن سوارس جذب مهاجم جدید برای باشگاه سخت است. بازیکن دیگری هم هست که باید برگردد. ویتولو پس از پایان قرارداد قرضی خود با ختافه، اول جولای به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت. او به‌دنبال مقصد دیگری خواهد بود، اما بزرگ‌ترین مشکل حقوق بالای اوست. 2‌بازیکن اتلتی یعنی کاراسکو و لودی هم مورد توجه نیوکاسل هستند و باشگاه از این انتقال‌ها درآمد خوبی کسب می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید