17
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
شماره 8492
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرار به سمت رستگاری

هم رفتن طارمی به ترکیه اشتباه بود هم نوع برگشتن او
چهره روز
درخشش مهدی طارمی در پرتغال برای گروه‌های زیادی جذاب است؛ ما ایرانی‌ها که هموطن‌مان را می‌بینیم و لذت می‌بریم، خود اروپایی‌ها و مخصوصا پرتغالی‌ها هم که تحت‌تأثیر کیفیت طارمی هستند و به‌فور در موردش سخن می‌گویند، قطری‌ها هم به‌خاطر مدتی حضور طارمی در لیگ این کشور و بازی او برای الغرافه پیگیر اخبارش هستند.
ویژه
رقابت در لیگ امسال فوتبال ایران از همیشه سخت‌تر و جنجالی‌تر شده. کم و کیف بازگشت تماشاگران به ورزشگاه پس از دوران کرونا از یک سو و غائله عجیب و غریب گل‌گهر هم از سوی دیگر باعث شده همه‌‌چیز در هم بپیچد.
امشب یک بازی حساس دیگر هم در لالیگا برگزار می‌شود. جنگ بر سر نایب‌قهرمانی و راهیابی به سوپرجام اسپانیا در فصل آینده بین بارسلونا، سه‌ویا و اتلتیکو ادامه دارد.
لیونل مسی یک بازی دیگر در لیگ یک فرانسه را بدون گل زده به پایان برد و نتوانست بر تعداد 5گل زده خود در رقابت‌های این فصل اضافه کند.
رشته تکواندو که از المپیک2000 سیدنی تا المپیک2016 ریو همیشه سهمی در جدول مدال‌آوران برای ایران داشت در المپیک توکیو2020 ناکام بود و شوک بزرگی به ورزش ایران به‌خصوص تکواندو وارد شد.
ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست. این خبری بود که روز گذشته به‌صورت غیررسمی در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد و سروصدای فراوانی به راه انداخت.
روزهای سخت تیم ملی بسکتبال در راه است. هر چند بازی‌های آسیایی لغو شد اما تیم ملی در پنجره سوم جام‌جهانی 2023 و کاپ آسیا 2021 که امسال برگزار می‌شود، کار سختی دارد.

قهر با قهرمانی

پرسپولیس در فولادشهر گل زودهنگام خورد و مساوی داد تا استقلال با خیال راحت به سمت قهرمانی گام بردارد
تیتر یک
اولین بازی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر در تبریز طوری شروع شد که نوید یک هفته پرگل و هیجان‌انگیز را می‌داد. هوادار در همان دقیقه دوم بازی در زمین تراکتور به گل رسید تا اولین گل هفته بعد از 2دقیقه به ثبت برسد.
کلاسیک‌ها به لیگ برتر برمی‌گردند؟

کلاسیک‌ها به لیگ برتر برمی‌گردند؟

ملوان 14دوره و مس کرمان 8دوره در لیگ برتر حاضر بوده‌اند. این تیم‌ها با مجموع 22حضور مدعیان بازگشت به لیگ برتر و حضور در لیگ22 هستند
مس کرمان و ملوان انزلی؛ به‌نظر می‌رسد این دو تیم صعودکننده‌های این فصل لیگ آزادگان و تیم‌های جدید لیگ برتر در فصل آینده خواهند بود.
توپخانه به اروپا می رسد؟
توپخانه به اروپا می رسد؟
آرسنال با پیروزی در دربی لندن پس از 6سال به لیگ قهرمانان برمی‌گردد
توپچی‌ها پس از 6سال غیبت در لیگ قهرمانان اروپا اکنون در آستانه بازگشت به این رقابت‌ها قرار دارند.
پرسپولیسی‌ها که از نظر دفاعی بدترین فصل‌شان طی سال‌های اخیر را پشت سر می‌گذارند، بسیار امیدوار بودند که شجاع خلیل‌زاده در پایان فصل به این تیم برگردد.

جمالی بازهم مدال گرفت

خبر آخر
یکتا جمالی که سال گذشته اولین مدال جهانی تاریخ وزنه‌برداری بانوان ایران را در مسابقات جوانان جهان به دست آورده بود، عصر دیروز در مسابقات جوانان جهان امسال هم صاحب مدال شد.

جدول 8492

جدول 8492

پخش زنده روز

لیگ برتر انگلیس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شکست یک بر صفر رئال مادرید در ورزشگاه وندا مترو پولیتانو نخستین پیروزی اتلتیکو‌مادرید در ورزشگاه خانگی جدیدش مقابل کهکشانی‌ها بود؛ نخستین برد اتلتیکو مادرید در د‌ربی از سال2018 به این‌سو. از فوریه2016 این اولین‌باری بود که اتلتی موفق می‌شد در لالیگا رئال را شکست دهد. این به لطف تشریفاتی‌بودن مسابقه برای رئال و استراحت‌دادن آنچلوتی به بازیکنان اصلی به‌دست آمد.
بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که تمام طول هفته مهدی تارتار سوژه بود. سرمربی ذوب‌آهن سابقه بازی در پرسپولیس را داشته و به همین دلیل در موردش می‌گفتند به اندازه کافی مقابل تیم سابقش تلاش نمی‌کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.