22
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
شماره 8492
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس با تکیه‌ بر آثار و اسناد موجود در این مرکز، در آستانه سالروز پیروزی این عملیات غرورآفرین، جلوه‌های شکوه، مقاومت و پایداری این حماسه عظیم را به روایت فرماندهان حاضر در عملیات منتشر می‌کند.
کتاب «پس مرتضی کو؟» به قلم و تصویرگری کلر ژوبرت، نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های «ستاره دنباله‌دار» است که با هدف معرفی شخصیت‌های مهم و اثرگذار انقلاب اسلامی چاپ شده است.
یاد
اینجا شلمچه کربلای ایران است؛ دشتی پربلا که آن را به میعادگاه عاشقان می‌شناسند. جنس خاک آن فرق دارد انگار با دیگر جاهای ایران زمین. از هر گوشه‌اش می‌توان بوی چادر خاکی مادر را استشمام کرد. قصه نیست، افسانه هم نیست. تا کسی گذرش به شلمچه نیفتد به قداست آن پی نمی‌برد.

حاج‌رسول رستگاری کیه؟

پای صحبت‌های ‌«رسول ملایری»، آزاده‌ای که 7سال مسئول رادیوی اردوگاه موصل بود
گزارش
او را به «حاج‌رسول رستگاری» می‌شناسند اما نامش «رسول ملایری» است. فامیلی رستگاری را از حاج‌آقا ابوترابی دارد. هر بار رسول را می‌دید به او می‌گفت: «رستگار شوی!» همین باعث شد باقی آزاده‌ها گمان کنند اسمش رستگاری است.

برپایی یادواره شهدای روحانی

سپاه تهران بزرگ، بیست و یکم اردیبهشت یادواره شهدای روحانی استان تهران را با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه و ائمه جماعات در دستگاه‌های اجرایی، مدیران عقیدتی و مسئولان حوزه‌های علمیه و... با عنوان «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر» در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌کند.
«راز رسانه» نادر طالب‌زاده تجدیدچاپ شد
«راز رسانه» نادر طالب‌زاده تجدیدچاپ شد
در آستانه برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مجموعه دو جلدی «راز رسانه»، گفتار‌ها و گفت‌وگو‌های رسانه‌ای نادر طالب‌زاده، تجدیدچاپ و روانه بازار نشر شد. این کتاب مجموعه گفتار‌ها و گفت‌وگو‌های نادر طالب‌زاده، گامی است در جهت تبیین مبانی نظری و باید‌های رسانه‌های انقلاب اسلامی و شناخت سیاست‌های رسانه‌های غربی که در دو جلد منتشر شده‌است.