06
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
شماره 8492
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/کلاهبرداری با شگرد وام فرزندآوری

وام فرزندآوری، تازه‌ترین ترفندی است که کلاهبرداران از آن برای سرکیسه کردن شهروندان استفاده می‌کنند. اما این شیوه کلاهبرداری چطور اتفاق می‌افتد و چگونه می‌شود کلاهبرداران را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام گذاشت؟
داخلی
کارمند انتظامات دانشگاه وقتی مشغول قدم زدن در محوطه بود، کیف پولی پیدا کرد که داخلش پر از دلار بود. او از همان زمان برای پیدا کردن صاحب کیف تلاش کرد تا اینکه چند ساعت بعد توانست او را پیدا کند و کیف را تحویلش دهد.
خانواده جانباختگان به‌نظریه تیم 15نفره کارشناسی اعتراض کردند

همه مقصران انفجار مرگبار کلینیک

دادسرا
کمیسیون 15نفره کارشناسان رسمی دادگستری پس از بررسی ابعاد حادثه انفجار هولناک در کلینیک سینامهر تهران که موجب مرگ 19نفر شده بود، مقصران این حادثه را اعلام کرد.
سریال ناتمام مرگ کودکان در کانال‌های روباز

سریال ناتمام مرگ کودکان در کانال‌های روباز

کانال‌های روباز فاضلاب در شهرهای خوزستان همچنان قربانی می‌گیرند. در تازه‌ترین اتفاق، کودک5/2ساله‌ای به نام مروان بر اثر سقوط به کانال روباز در یکی از روستاهای شهرستان کارون جان باخت.
تهدید به قتل برای پس گرفتن شکایت
دختر جوان که با زیرکی موفق شد نقشه شوم دوست اینستاگرامی خود راناکام بگذارد و از دست او فرار کند با تهدید به قتل و اسیدپاشی از سوی او مواجه شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سال گذشته سازمان بازنشستگی کشوری قراردادی جهت بیمه عمر و حوادث بازنشستگان کشوری با بیمه ملت منعقد کرد که استقبال خوبی هم از سوی بازنشستگان برای قرارداد به عمل آمد.