17
شنبه 10 اردیبهشت 1401
شماره 8487
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مورد عجیب دراگان

چرا حتی یک ملی‌پوش یک پست به نفع او نمی‌گذارد؟
چهره روز
تردیدها در مورد ماندن یا نماندن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان همچنان ادامه دارد. در این میان اهالی فوتبال هر کدام دیدگاه متفاوتی دارند؛ برخی عقیده دارند چون اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی گرفته همکاری با او باید ادامه بیابد، اما بعضی دیگر معتقدند این مربی برای حضور در جام‌جهانی کوچک است و شاید در قطر آبروریزی اتفاق بیفتد.
ویژه
یکی از بهترین اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد، صعود فولاد خوزستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود. در شرایطی که پرسپولیس و استقلال را به‌دلیل شاهکار مدیران فوتبال کشورمان از دست داده بودیم و سپاهان هم خیلی زود اوت شد،
همه مادرید امروز برای جشن قهرمانی در لالیگا آماده می‌شوند غیراز خود رئال‌مادرید و ترکیبی که قرار است در بازی امروز داشته باشد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
عکس خبر
به جامانده از فینال جام حذفی
پیکر حسین ملاقاسمی، کشتی‌گیر و سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پایتخت هلند به خاک سپرده شد.
تیم نساجی با پیروزی در فینال جام حذفی تبدیل به پانزدهمین تیمی شد که افتخار قهرمانی در این جام را به‌دست می‌آورد.

خودم هم همین قر عه را انتخاب می کر دم

سردار آزمون در گفت‌وگو با همشهری قرص و محکم از سرمربی تیم ملی دفاع کرده و می‌‌گوید: کوبیدن اسکوچیچ واقعا خنده‌دار است
سردار آزمون، یکی از ستاره‌های تیم ملی در دور مقدماتی جام‌جهانی بود. او از امیدهای تیم ملی در کنار مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در جام‌جهانی است.
تمدید با آقای معمولی

تمدید با آقای معمولی

کلوپ که قراردادش 2‌سال دیگر با لیورپول تمام می‌شد، برای 2‌سال دیگر قراردادش را با سرخ‌ها تمدید کرد
درحالی‌که یورگن کلوپ گفته بود ممکن است در پایان قراردادش در سال2024از لیورپول جدا شود، 2‌سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
فعلا تیم ملی روی هواست
فعلا تیم ملی روی هواست
شقایق روزبهان، کاپیتان قائمشهری تیم فوتبال سپاهان از قهرمانی نساجی خوشحال شده اما تأکید می‌کند عرق نساجی را دارم ولی زرد سپاهانی‌ام
سپاهانی‌ها تا قبل از هفته شانزدهم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان بودند اما تساوی یک‌-‌یک مقابل ملوان ‌انزلی آنها را از کورس قهرمانی دور کرد.
گزارش
با وجود گذشت 3روز از فینال جام‌حذفی، حرف‌وحدیث‌ها درباره اتفاقات ابتدای این بازی همچنان ادامه دارد و هر ساعت یکی از اعضای کادر فنی 2تیم علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند.

جهان/فرصتی که از دست رفت

علیرضا جهانبخش که در هفته‌های اخیر خیلی کم برای فاینورد به میدان رفته، در نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس در دقیقه 82به زمین رفت اما نتوانست از فرصت به‌دست آمده استفاده لازم را ببرد.

پشت‌‌خط‌زن/لیگ آنها و لیگ ما

بلغارستان با حدود 7میلیون جمعیت یکی از والیبال‌خیزترین کشورهای جهان است و ستاره‌های بزرگی را به والیبال معرفی کرده است.

پخش زنده روز

لیگ برتر انگلیس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
خودتان را آماده کنید برای خواندن یک گزارش آماری خسته‌کننده دیگر درباره رکوردهای کریستیانو رونالدو، چراکه با هر بار گلزنی‌ این مهاجم 37‌ساله در هر مسابقه، یک‌سری آمار و عدد در تاریخ فوتبال تغییر می‌کند.
یحیی گل‌محمدی از عالم و آدم گله دارد و به زمین و زمان بدبین است. او به تازگی گفته: «هنوز 6 هفته به پایان فصل باقی مانده و اینکه رسانه‌ها فقط در مورد نقل‌وانتقالات پرسپولیس می‌نویسند بودار است.» بودار است؟
جدول 8487