02
شنبه 10 اردیبهشت 1401
شماره 8487
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آداب و ملاحظات مطالبه‌گری

یادداشت
طراحی مکانیسم‌هایی برای ارتقای سیستم حکمرانی، یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که در الگوی پیشرفت هر کشور باید برای آن منطق و ابزارهایی را طرح‌ریزی و لحاظ کرد. در این میان نقش مردم در پیشبرد نظام سیاسی به‌ سوی اهداف و هدف‌گذاری‌های مشخص شده، نقش راهبردی و بی‌همتایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.
ویژه
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج‌فارس را گرامی داشت.
دولت
رئیس‌جمهور در نشست خبری پایان سفر استانی خود به مقصد قزوین اعلام کرد: حتما در چند روز آینده هم گزارش لازم را نسبت به وضعیت بودجه۱۴۰۱ و اقداماتی که دولت برای اجرای این قانون می‌خواهد انجام دهد به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم.
رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی روز جهانی قدس تأکید کردند‌

رژیم صهیونیستی از نفس افتاده است

رهبری
رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به‌مناسبت روز جهانی قدس با برشمردن نشانه‌های بسیار امیدبخش از پیشِ‌ رو بودن آینده‌ای متفاوت به‌نفع مردم فلسطین از جمله گسترش میدان مقاومت به کل فلسطین و در مقابل، ضعیف‌شدن رژیم اشغالگر و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، حوادث سال‌های اخیر فلسطین را به‌معنای ابطال همه طرح‌های سازش با رژیم صهیونیستی دانستند.
حماسه مردم برای قدس

حماسه مردم برای قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور و بسیاری از کشورهای جهان با شکوهی خاص برگزار شد
دیروز، در آخرین جمعه ماه‌مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با تهران، در سراسر کشور و بسیاری از کشورهای جهان با شکوهی خاص برگزار شد.
نگرانی رژیم صهیونیستی از‌مذاکرات تهران - ریاض
روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» به نقل از کارشناسان از نگرانی سران این رژیم نسبت به مذاکرات جاری میان جمهوری‌ اسلامی ایران و عربستان‌ سعودی خبر داد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی تأیید کرد که برخلاف ادعاهای مطرح شده درباره مقصر بودن روسیه در وقفه ایجاد شده در روند مذاکرات وین، مسکو درحال‌حاضر هیچ مانعی بر سر راه بازگشت به برجام نیست.