• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159531
+
-

نکته بازی/ می‌خواهی در مورد فجرسپاسی بنویسند؟

یحیی گل‌محمدی از عالم و آدم گله دارد و به زمین و زمان بدبین است. او به تازگی گفته: «هنوز 6 هفته به پایان فصل باقی مانده و اینکه رسانه‌ها فقط در مورد نقل‌وانتقالات پرسپولیس می‌نویسند بودار است.» بودار است؟ خب می‌خواهی تیتر یک مطبوعات و سایت‌ها به نقل‌وانتقالات احتمالی فجرسپاسی و پدیده مشهد اختصاص پیدا کند؟ مثل روز روشن است که پرسپولیس و استقلال برای مردم جذابیت بیشتری دارند و رسانه‌ها هم اخبار مربوط به آنها را به شکل ویژه‌ای پوشش می‌دهند. 50 سال است که اینطور است؛ ربطی هم به دوران طلایی حضور شما در پرسپولیس ندارد. اتفاقا در مورد استقلال هم زیاد می‌نویسند. کل نیم‌فصل اول بحث در مورد جدایی و مقصد رشید مظاهری بود. کمتر ایراد بگیرید و همه‌‌چیز را زیر سؤال ببرید آقای مربی علم‌گرا!

امان از دست این افشاگران!
این چند روز افشای پرداخت پاداش‌های کلان و عجیب و غریب به ارکان مختلف مجموعه فدراسیون فوتبال، از آشپز و خبرنگار و عکاس گرفته تا اعضای هیأت‌رئیسه حسابی جنجال‌ساز شد و افکار عمومی را متحیر کرد. حالا اما مهرداد سراجی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون در این مورد گفته: « همه کارمندان و اعضای هیأت‌رئیسه و کارکنان فدراسیون فوتبال از حقوق، پاداش و حق جلسات برخوردار هستند. البته افشای این مسائل در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده است و نباید اتفاق می‌افتاد و باید این رویه اصلاح شود.» بله؛ باید این رویه اصلاح شود. اصلا چه معنی دارد 4 مدیر مظلوم مختصر پاداشی بگیرند و بعد رسانه‌ها آن را منتشر کنند؟ پس حریم خصوصی مردم چه می‌شود؟ واقعا که ما هر چه بدبختی در این مملکت می‌کشیم از دست همین افشاگران است.

زیاد طول نمی‌کشد
مهدی عبدی به‌خاطر ترک بی‌اجازه محل تمرین پرسپولیس در جریان بازی دوستانه با نیروی زمینی و حضور در مراسم جشن قهرمانی نساجی در جام حذفی، از سوی کادرفنی سرخپوشان کنار گذاشته شده است. به هر حال عبدی بی‌انضباطی کرده و باید تنبیه می‌شد. در این مورد شکی نیست، اما مهاجم مازنی قرمزها زیاد هم نباید ناراحت باشد، چون بعید است دوران دوری او از تمرینات چندان به درازا بکشد. حامد لک که این اواخر به‌شدت افت کرده و با یحیی گل‌محمدی هم درگیر شده بود، بعد از چند روز به تمرینات برگشت و گویا روی گل‌های خورده از نیروی زمینی هم بار دیگر هنرنمایی کرده است. تازه قبل از این داستان‌ها قرارداد لک را تمدید هم کردند. در نتیجه عبدی هم می‌تواند مدتی استراحت کند و خیلی زود به تمرینات برگردد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید