05
شنبه 10 اردیبهشت 1401
شماره 8487
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرپرست بهزیستی استان تهران اقدامات این سازمان برای جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره سال‌‌۱۴۰۱ را تشریح کرد.
سلامت
یک روانشناس و استاد ممتاز دانشگاه تهران، نسبت به افزایش روانشناسی زرد در فضای مجازی هشدار داد. به ‌گفته غلامعلی افروز، تعداد روانشناسان زرد و بدون صلاحیت هم‌اکنون زیاد است و حتما باید نیروهای نظارت از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دیگر ازجمله وزارت علوم، بهداشت، تعزیرات و بازرسی به کمک سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور بیایند تا حق دخالت در امر روانشناسی و مشاوره به افرادی که پروانه فعالیت ندارند، داده نشود.

4000میلیارد تومان واکسن ایرانی در آستانه نابودی

حدود 20میلیون دوز واکسن کرونای ایرانی در انبارها مانده و تولیدکننده‌ها می‌گویند وعده‌ خرید واکسن‌ها از سوی دولت و وزارت بهداشت عملی نشده است
گزارش
تولید واکسن داخلی با تمام دستاوردهای مثبتش در ماه‌های اخیر، اکنون به گلایه‌ای تلخ از سوی واکسن‌سازها تبدیل شده است. کرونا فروکش کرده و در سایه اخبار مثبت کاهش موارد مرگ و ابتلا، واکسن‌سازان داخلی به گوشه‌ای رانده شده‌اند.

نقل‌قول‌/ محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران

طبق مصوبه بودجه سال‌جاری به پیشنهاد مرکز ارتباطات در بوستان «گفتگو» خانه روزنامه‌نگاران شهر راه‌اندازی خواهد شد که محل حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه است‌.
عدد خبر/ 3800 نیروی
عملیاتی هلال‌احمر در قالب 580تیم و با به‌کارگیری 758خودرو، در پوشش امدادی روز قدس شرکت کردند. نیروهای شرکت‌کننده شامل امدادگر، نجاتگر و... بودند.