17
پنج شنبه 2 دی 1400
شماره 8395
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کبدی ایران در خطر تعلیق؟

رئیس فدراسیون کبدی ایران مدعی است سرپرست فدراسیون جهانی این رشته شده اما منتقدان او می‌گویند این ادعا دروغ است و اثبات آن می‌تواند باعث تعلیق شود
مرگ جی‌اس گهلوت، رئیس فدراسیون جهانی کبدی برای ایرانی‌ها دردسرساز شد. عباس خواجه‌اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی ایران مدعی است که بعد از مرگ گهلوت و تا زمان برگزاری انتخابات، سرپرستی فدراسیون را به او سپرده‌اند ولی افرادی در فدراسیون ایران هستند که این ادعا را نمی‌پذیرند.
ویژه
الساندرا کمپدلی ایتالیایی که قرار است سرمربی تیم ملی والیبال زنان شود، به ایران آمد. او در سفر 15روزه مذاکرات نهایی را با فدراسیون والیبال انجام خواهد داد. در این مدت او برنامه‌هایش را به فدراسیون ارائه می‌دهد. کمپدلی 2وظیفه مهم دارد؛ تیم ملی والیبال را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده کند و روی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران هم نظارت داشته باشد. طبق برنامه‌ای که فدراسیون چیده است، کمپدلی چند بازی از لیگ برتر و چند بازی از لیگ دسته یک زنان را تماشا می‌کند.
با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان، بازار شایعات در مورد بازیکنان مختلف حسابی داغ است.
دیدار عقب‌افتاده از هفته چهارم لالیگا بین بارسلونا و سه‌ویا 1-1 به سود رئال مادرید تمام شد. بارسا با این تساوی هم فاصله امتیازاتش را با رئال صدرنشین به 15امتیاز کاهش داد، هم مانع رسیدن سه‌ویا به فاصله 3‌امتیازی دشمن قدیمی خودش شد.
دوم دی‌ماه1396 مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو برگزار شد و سیدمحمد پولادگر برای پنجمین بار پیاپی به‌عنوان رئیس فدراسیون از مجمع انتخاباتی رأی گرفت.
سردار آزمون در آستانه جدایی از زنیت سن‌پترزبورگ و کوچ از لیگ روسیه قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد کنار آمدن با این واقعیت برای هواداران و رسانه‌های روسی ساده نیست.
علی نعمتی مدافع پرسپولیس نخستین فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان تهرانی را پشت‌سر می‌گذارد.

نیازمند توجه بیشتر

پیام نیازمند؛ قهرمان پورتیموننزه در جام حذفی، دروازه‌بان فراموش‌شده در لیگ
چند وقتی هست که نام پیام نیازمند برای بازگشت به لیگ برتر ایران در اخبار شنیده می‌شود. همشهری حدود یک‌ماه پیش برای اولین‌بار این احتمال را مطرح کرد.
هیچ‌ وقت به‌خودم انرژی منفی نمی‌دهم

هیچ‌ وقت به‌خودم انرژی منفی نمی‌دهم

محمد شریفی، هافبک جوان پرسپولیس نخستین گلش با پیراهن این تیم را به پدر و مادرش تقدیم می‌کند
محمد شریفی هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با ویستا توربین نخستین گل رسمی‌اش را برای سرخ‌پوشان تهرانی به ثمر رساند. با این گل احتمال می‌رود شریفی نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد و ادامه این روند حتی می‌تواند شریفی را تبدیل به یکی از نفرات ثابت پرسپولیس کند.
مدیریت پرسپولیس، آسان‌ترین کار دنیا!
صدری خیلی راحت می‌گوید از وزیر پول گرفته و طلب کالدرون را داده است
مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که خیلی دلش می‌خواهد به‌عنوان مدیرعامل روی همین صندلی تثبیت شود، بعد از پرداخت طلب گابریل کالدرون نشست خبری گذاشت و در مورد شرایط سرخپوشان توضیح داد.
لیگ برتر هفته دوازدهم

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4104

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8395

جدول 8395
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه برگزار می‌شود. بعد از هفته ششم که هر 8بازی‌اش در روز چهارشنبه 3آذرماه برگزار شد، این دومین‌بار در فصل جاری است که تمامی بازی‌ها در یک روز انجام می‌شود.
یعنی در تاریخ نداشتیم که یک مدیرعامل از پرسپولیس یا استقلال برود و این همه وقت در مورد او صحبت شود. خود محمدحسن انصاری‌فرد سکوت پیشه کرده و یک کلمه هم حرف نمی‌زند، اما سیل خبرهای مربوط به او پایان ندارد.
از 18گل پرسپولیس در این فصل 15گل در نیمه دوم و فقط 3گل در نیمه اول به ثمر رسیده است. سرخپوشان در لیگ برتر 11گل در نیمه دوم زده‌اند و در جام‌حذفی هم هر 4گل آنها مقابل ویستا توربین در نیمه دوم زده شد تا ثابت شود تیم یحیی تازه در نیمه مربیان راه می‌افتد.