• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 دی 1400
کد مطلب : 148947
+
-

آماربازی/15

از 18گل پرسپولیس در این فصل 15گل در نیمه دوم و فقط 3گل در نیمه اول به ثمر رسیده است. سرخپوشان در لیگ برتر 11گل در نیمه دوم زده‌اند و در جام‌حذفی هم هر 4گل آنها مقابل ویستا توربین در نیمه دوم زده شد تا ثابت شود تیم یحیی تازه در نیمه مربیان راه می‌افتد. پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، نساجی را در نیمه اول یک بر صفر برد و در پایان هم 2-1 برنده شد. در هفته نهم، مصاف پرسپولیس و هوادار در نیمه اول 1-1 مساوی شد و در هفته دهم پیکان نیمه اول را با یک گل به پرسپولیس باخت. اینها تنها بازی‌‌هایی هستند که پرسپولیس در نیمه اول آنها به گل رسیده و لازم است فکری برای از دست دادن 45دقیقه اول بکند.

 04
عیسی آل‌کثیر با گلزنی در بازی جام‌حذفی، تعداد گل‌هایش را در این فصل به 4 رساند تا عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل را با مهدی عبدی شریک شود. در لیگ برتر مهدی عبدی 4گل و آل‌کثیر 3گل برای پرسپولیس زده‌اند و 7گل دیگر این تیم نیز توسط 7بازیکن مختلف به ثمر رسیده است. این هفته در بازی جام‌حذفی مقابل ویستا توربین و روی گل سوم پرسپولیس درحالی‌که ضربه سرلک در حال گل‌شدن بود، آل‌کثیر خودش را به توپ رساند و گل را به نام خودش ثبت کرد. در این بازی محمد شریفی نخستین گلش را برای پرسپولیس زد و سیامک نعمتی و علی شجاعی هم با احتساب گلی که در لیگ زده بودند، 2گله شدند.

10
 2تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس نخستین تیم‌هایی هستند که تعداد بازیکنان گلزن‌شان در این فصل دورقمی شده است. در تیم پرسپولیس 9نفر در لیگ برتر گل زده‌اند که در جام‌حذفی نام محمد شریفی هم به آنها اضافه شد و تعدادشان به 10نفر رسید. در گل‌گهر هم 8بازیکن در لیگ گل زده‌اند که خانزاده و نخودکار در بازی حذفی نامشان را به آن لیست 8نفره اضافه کردند. سپاهان هم مثل پرسپولیس در لیگ برتر 9بازیکن گلزن داشته اما در بازی حذفی کسی به گلزنان این تیم اضافه نشد. تک‌گل سپاهان را در جام‌حذفی سجاد شهباززاده زد که در لیگ برتر هم 2گل به نامش ثبت شده است. تعداد گلزنان استقلال هم با اضافه‌شدن آرمان رمضانی به 7نفر رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید