• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 دی 1400
کد مطلب : 148946
+
-

نکته بازی/ محمد حسن؛ یک شکوه پابرجا


یعنی در تاریخ نداشتیم که یک مدیرعامل از پرسپولیس یا استقلال برود و این همه وقت در مورد او صحبت شود. خود محمدحسن انصاری‌فرد سکوت پیشه کرده و یک کلمه هم حرف نمی‌زند، اما سیل خبرهای مربوط به او پایان ندارد. آخرین خبری که باعث شد اسم او سر زبان‌ها بیفتد، صدور حکم کمیته استیناف مبنی بر بدهی قطعی 8‌میلیارد تومانی سرخ‌ها به باشگاه پدیده بابت رضایتنامه یحیی است؛ رضایتنامه‌ای که نزدیک به 3‌سال پیش صادر شد، اما پولش را ندادند تا امروز با اصل و فرعش به 8‌میلیارد تومان برسد. بیایید برنامه هفتگی محمدحسن و پرسپولیسی‌ها را مرور کنیم؛ شنبه‌ها کالدرون، یکشنبه‌ها رادوشوویچ، دوشنبه‌ها استوکس، سه‌شنبه‌ها اوساگونا، چهارشنبه‌ها کمک هزینه خرید کت‌وشلوار، پنجشنبه‌ها یحیی... یک جمعه را بگذار برای‌مان بماند رئیس!

استقلال مدیرعامل دارد برادر!

احتمالا تنها کسی که در ایران هنوز نفهمیده سعید آذری دلش می‌خواهد مدیرعامل استقلال شود، خواجه حافظ شیرازی است! از تک‌تک حرکات و سکنات آذری در طول چند سال گذشته، مخصوصا در فضای مجازی چنین علاقه‌ای آشکار است. حالا هم که در جریان غائله گل‌گهر یک صف‌بندی بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها درست شده، آذری آن سمت ماجرا ایستاده و اصرار دارد رأی کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی 3بر صفر استقلال و سپاهان درست بوده است. ما کاری به کم و کیف این پرونده نداریم و اظهارنظر در مورد آن را به متخصصان حقوقی وامی‌گذاریم، اما فقط خواستیم به سعید آذری عزیز یادآوری کنیم باشگاه استقلال هم‌اکنون مدیرعامل دارد و اینطور که مصطفی آجورلو خیز برداشته، بعید است حالا حالاها تغییری در کار باشد. الکی انرژی نگذار اخوی!

حالا نه در این حد

نود ارومیه فوتبال قابل‌قبولی برابر استقلال ارائه داد و نمایش این تیم مورد ستایش قرار گرفت. آنها جوانمردانه جنگیدند، رو به ضد‌فوتبال نیاوردند و چیزی نمانده بود حتی یک شگفتی بزرگ خلق کنند. همه اینها سر جای خودش درست، اما چیزهایی که مدیرعامل باشگاه نود می‌گویند قشنگ افسانه است. جناب یحیی بهاری گفته استقلالی‌ها در طول مسابقه به بازیکنان تیم او می‌گفتند اینقدر محکم بازی نکنند و حواس‌شان به آبروی این تیم باشد. حالا ما که این را نشنیدیم، اما بهاری اضافه کرده: «اگر اسم تیم‌ها عوض می‌شد با 10‌گل اختلاف می‌بردیم.» این یکی را انصافا در تلویزیون دیدیم و اجازه بدهید قبول نکنیم. نود ارومیه کلا فقط یک موقعیت داشت، اما استقلال 2‌ساعت تمام آتش روی دروازه این تیم ریخت. نزنید از این حرف‌ها لطفا.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید