• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 2 دی 1400
کد مطلب : 148941
+
-

بارسای نونهالان

بارسا با تیمی متشکل از نوجوانانی که بلد نیستند بند کفش‌شان را ببندند، به تیم بهتری تبدیل شده است

بارسای نونهالان

دیدار عقب‌افتاده از هفته چهارم لالیگا بین بارسلونا و سه‌ویا 1-1 به سود رئال مادرید تمام شد. بارسا با این تساوی هم فاصله امتیازاتش را با رئال صدرنشین به 15امتیاز کاهش داد، هم مانع رسیدن سه‌ویا به فاصله 3‌امتیازی دشمن قدیمی خودش شد. حالا اختلاف بین رئال و سه‌ویا در صدر به لطف بارسا 5امتیاز است. این دیدار بیش از آنکه از لحاظ فوتبالی مورد توجه قرار بگیرد، جنبه غیرفوتبالی‌اش قابل‌توجه‌تر بود. رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از باز بودن بند کفش گاوی منتشر و اشاره کرده‌‌اند که ستاره 17ساله بارسلونا بلد نیست بند کفشش را ببندد. نیکو گونسالس، دیگر پدیده نوجوان بارسا هم عکس دونفره منتشر کرده که خودش را در حال بستن بند کفش‌های گاوی نشان می‌دهد. او در شرح عکس نوشته: «حالا زمان آن رسیده که یاد بگیری!»

  لوپتگی، سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا که سه‌ویا را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و این باشگاه را به کمترین میزان ضرردهی اقتصادی در دوران کرونا تبدیل کرده، باز هم در یک رویارویی دیگر موفق به شکست‌دادن بارسلونا در لالیگا نشد. او تنها یک‌برد در 8رویارویی با این تیم دارد که مربوط به جام حذفی است و 4‌بار از این تیم شکست خورده؛ ازجمله یک ال‌کلاسیکو که در غیاب مسی با رئال 5 بر یک به بارسا باخت.

  در غیاب مسی که استاد گلزنی از بیرون محوطه جریمه است، شوت‌های راه دور بارسا ادامه دارد. بازیکنان بارسا 23‌شوت در مقابل سه‌ویا شلیک کردند که 11تای آنها از بیرون محوطه بود و 7تا هم داخل چارچوب زده شد. 5‌ضربه از این 23شوت کار عثمان دمبله بود. او یک ضربه هم به دیرک دروازه زد.

  بارسا در جایگاه هفتم به کریسمس رسید. این بدترین جایگاه بارسا در کریسمس از سال‌2003 است؛ زمانی که با مربیگری رایکارد نهم شده بود.

  ژاوی 6‌بازی در لیگ سرمربی بارسا بوده که حاصل آن کسب 11‌امتیاز از 18‌امتیاز ممکن بوده؛ 3‌برد، 2‌تساوی و یک‌باخت. این در حالی است که بارسا پیش از آمدن ژاوی از 6‌بازی (4بازی با کومان و 2بازی با سرخی بارخوان)، 5‌امتیاز از 18‌امتیاز ممکن را کسب کرده بود؛ یک‌برد، 2‌تساوی و 3‌شکست.
  تراشتگن با پیراهن بارسلونا به رکورد 300بازی رسید. او در این 300بازی 300گل دریافت کرده، میانگین یک‌گل خورده در هر بازی، 120کلین‌شیت، 2‌پاس‌گل و 14قهرمانی.

  سه‌ویا از دقیقه64 و با اخراج مدافع و زننده تک‌گل این تیم یعنی ژول کنده، بازی را 10‌نفره ادامه داد. مدافع فرانسوی توپ را به‌صورت جوردی آلبا کوبید. در دقیقه69 هم راکیتیچ که برای بازی مقابل تیم سابقش انگیزه داشت، به‌دلیل آسیب‌دیدگی از بازی بیرون رفت. 3‌دقیقه بعد همین اتفاق برای اریک گارسیا تکرار شد و مدافع جوان بارسا از زمین بیرون رفت. این هفتمین تساوی بارسا در این فصل بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید