14
یکشنبه 14 مهر 1398
شماره 7777
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مشکلات نظام توزیع و نوسان قیمت و عرضه اقلام کالایی هنوز از مشکلات بازار است، همزمان  به تازگی نقشه راه تنظیم بازار تدوین و اجرایی شده است. با حسین مدرس خیابانی- قائم‌مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی -گفت‌وگو کرده‌ایم.
با وجود کاهش 20 تا 40درصدی قیمت انواع گوشت قرمز نسبت به سال‌گذشته، میزان کاهش قیمت این فراورده تناسب چندانی با سیر نزولی قیمت دام زنده ندارد.
شرایط نابسامان بازار مسکن موجب شده است تا کارشناسان از شکل‌گیری یکی از عمیق‌ترین ‌دوره‌های رکود در این حوزه طی 30سال گذشته خبر داده و راهکار خروج از این بن‌بست را کاهش قیمت و بهبود ساخت‌وساز با استفاده از فناوری جدید قلمداد کنند.
نوسان نرخ ارز و مشکلات واردات کالاهای دیجیتال زمینه کاهش تقاضا و رکود در بازار انواع گوشی تلفن همراه و تبلت را فراهم کرده و کاهش نسبی قیمت‌ها طی چند‌ماه اخیر نیز قادر به آشتی دادن مشتریان با بازار این اقلام نبوده است.

زیارت کربلا بدون بازار‌سیاه بلیت

آنچه باید متقاضیان سفر به کربلای معلی برای سفر هوایی در ایام اربعین بدانند
اگر شما هم از جمله زائران کربلای معلی در ایام اربعین امسال هستید و به دلایل مختلف قادر به پیاده‌روی و استفاده از وسایل حمل‌ونقل زمینی یا خودروی شخصی برای انجام این سفر نیستید، استفاده از پروازهای هوایی بهترین گزینه برای انجام این سفر است.
PDF بازار
کوتاه بازار
در ماه‌های اخیر میزان سرقت اینترنتی حساب‌های بانکی فیشینگ در حالی افزایش یافته که قربانیان، امیدی به بازگشت پول‌های خود ندارند.
گرچه این روزها در تهران مغازه‌های زیادی لوازم ورزشی اغلب رشته‌های ورزشی را می‌فروشند اما درصورتی که اهل ورزش یا حداقل خرید وسایل و لباس ورزشی هستید، بهتر است به بورس لوازم ورزشی در میدان منیریه تهران سری بزنید.