• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83008
+
-

منیریه؛ بورس لوازم ورزشی

  گرچه این روزها در تهران مغازه‌های زیادی لوازم ورزشی اغلب رشته‌های ورزشی را می‌فروشند اما درصورتی که اهل ورزش یا حداقل خرید وسایل و لباس ورزشی هستید، بهتر است به بورس لوازم ورزشی در میدان منیریه تهران سری بزنید.
   راسته بازار منیریه بیش از 70سال است که کاربری تجاری برای فروش انواع و اقسام لوازم ورزشی دارد. این راسته بازار، تمام نیازهای تهرانی‌ها و حتی شهرستان‌های اطراف را برای داشتن بهترین نوع لوازم ورزشی اعم از ساک، کفش، پوشاک، کاپ و تندیس و مدال و وسایل ورزشی تامین می‌کند.
   علاوه بر150فروشگاه لوازم ورزشی که در خیابان منیریه قرار گرفته‌اند، مرکز تجاری- اداری کاوه، مرکز خرید حکمت ایرانیان و مجتمع تجاری - ورزشی تابان از مراکز خریدی هستند که به‌طور تخصصی به فروش لوازم و وسایل ورزشی می‌پردازند.
   خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف میدان منیریه پر از مغازه‌هایی است که لوازم ورزشی مختلفی از لوازم اسکی گرفته تا تردمیل و فوتبال‌دستی می‌فروشند. مزیت این مغازه‌ها این است که همه آنچه نیاز دارید در کنار هم است، پس شما در یک روز می‌توانید خریدتان را کامل کنید. همچنین تعدد مغازه‌ها و رقابت بین آنها باعث می‌شود گرانفروشی در آنها کمتر به چشم بخورد تا شما با صرف هزینه کمتر به کالای مورد نیاز خود برسید.
   میدان منیریه از شرق از طریق خیابان ابوسعید به بازار تهران و چهارراه گلوبندک، از غرب از طریق خیابان معیری به چهارراه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر و از جنوب و باز هم از طریق خیابان ولیعصر به میدان راه‌آهن ارتباط دارد.
   با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک و مشکلات تامین جای پارک در مناطق اطراف آن، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص تاکسی و اتوبوس گزینه‌های بهتری برای دسترسی به این محل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید