02
دو شنبه 1 دی 1399
شماره 8116
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرخوش دولت برای پرستاران

​​​​​​​علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز  در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستاردر بیمارستان لواسانی تهران برگزارشد، با اشاره به موضوع جبران خدمت پرستاران گفت: برای جذب ۷هزار نفر قبلاً تامین اعتبار شد که به زودی آزمون آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
رهبری
​​​​​​​ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار، ضمن تبریک این روز به همه پرستاران، پرستار را فرشته رحمت بیمار خواندند و گفتند: پرستاران عزیز ما در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پراضطراب‌تر از شرایط معمولی، کار بزرگی را به ثبت رساندند و صحنه‌ها و فعالیت‌هایی را به نمایش گذاشتند که حقیقتا اعجاب‌انگیز است.
​​​​​​​رئیس‌جمهور با تبریک ولادت حضرت زینب کبری س و گرامیداشت روز پرستار تأکید کرد که کادر درمانی ایران اسلامی به‌عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا با از خودگذشتگی، انصافا نمره خوبی گرفتند و بی‌تردید وجدان عمومی در برابر آنان تواضع می‌کند.
سردار غلامعلی ابوحمزه، مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع‌مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
مجلس شرایط ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را سخت‌تر کرد

حلقه کوچک کاندیداهای 1400

مجلس
کمتر از 6‌ماه به برگزاری انتخابات‌1400 باقی مانده ‌و مجلس دیروز با تعیین شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست‌جمهوری، دایره کاندیداتوری برای ارشدترین کرسی اجرایی را محدود و دارای قید و شرط‌های وی‍ژه‌ای کرد.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون عربی – آفریقایی وزارت خارجه در دولت اصلاحات در گفت‌وگویی با خبرآنلاین در پاسخ به این سؤال که اصولگرایان می‌گویند مذاکره کننده‌های بهتری هستند گفته است: ما بخیل نیستیم؛ اگر اصولگرایان در یک انتخابات منصفانه، قانونی و با مشارکت بالا روی کار بیایند و انتخابات را ببرند و دولت تشکیل دهند متوجه می‌شوند که ضروری است در سیاست خارجی یکسری کارهایی انجام دهند که اگر توانایی آن را داشته باشند انجام می‌دهند، آنها ادعا می‌کنند که ما می‌توانیم مذاکره کنیم و ما می‌گوییم بسم‌الله، بفرمایید! اما آنها باید در یک انتخابات سالم رقابتی شرکت کنند یعنی انتخاباتی که همه گروه‌های سیاسی در آن کاندیدا داشته باشند و هرکسی را که مردم انتخاب کردند؛ اهلا و سهلا.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​۲۲۵‌نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اقدام برخی‌ کشورهای اروپایی برای اعمال تحریم علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.