13
یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
شماره 8204
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ سهراب کشی نشود

یکی از اتفاقاتی که این روزها در والیبال ایران رخ داده، انتصاب بهروز عطایی به‌عنوان سرمربی 2تیم است. این مربی مازندرانی که کارنامه خوبی در والیبال دارد، همزمان سرمربی تیم جوانان ایران و تیم ملی دوم ایران شده است.
ویژه
حتما پریشب و دیروز ویدئوی آزار یک کودک توسط 2جوان در یکی از شهرستان‌های سبزوار را دیده‌اید که این دو جوان این پسربچه را تحت فشار می‌گذارند تا علیه تیم محبوبش -استقلال- شعار بدهد.
پرسپولیس با برتری مقابل گوای هند تبدیل به نخستین تیم ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان شد که در 4بازی نخست به صد درصد امتیازات ممکن رسیده است.
سپاهان، نساجی را برده و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، به صدر جدول لیگ برتر رسیده است.
روزنامه‌های اسپرت و موندو دپورتیوو که هر دو از رسانه‌های بارسایی به‌حساب می‌آیند، روز گذشته جلدهایشان را به خبرهای نقل‌و‌انتقالاتی اختصاص دادند.
امروز تیم‌های مدعی سهمیه لیگ قهرمانان و تعقیب‌کنندگان اینتر در جدول سری‌آ بازی‌های سختی دارند.
رایان گیگز پدیده عجیبی است. هیچ‌کس در تاریخ ورزش اتهاماتی مشابه او نداشته است.

فراتر از صعود

6 نکته درباره دستاوردهای پرسپولیس از 4 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
چهارمین پیروزی پیاپی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با 4گل برابر گوا به‌دست آمد؛ یک پیروزی شیرین و راحت که تقریبا صعود پرسپولیس به مرحله بعدی را قطعی کرد.
بازی پرسپولیس و سپاهان قهرمان را مشخص نمی‌کند

بازی پرسپولیس و سپاهان قهرمان را مشخص نمی‌کند

مربی سپاهان احتمال می‌دهد سرخابی‌های پایتخت با انگیزه‌های بیشتری به لیگ برگردند و خستگی مسابقات آسیایی را فراموش کنند
سپاهان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را با یک پیروزی مهم در زمین نساجی قائمشهر پشت‌سرگذاشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد.
معمای حاج‌صفی
معمای حاج‌صفی
قانون در مورد کاپیتان 4‌کارته سپاهان چه می‌گوید
احسان حاج‌صفی، کاپیتان سپاهان در بازی با نساجی یک گل مهم و 3امتیازی برای تیمش به ثمر رساند اما دریافت کارت زرد شائبه‌هایی را درخصوص محرومیت این بازیکن برابر پرسپولیس به‌وجود آورد.
سهراب مرادی در مسابقه‌های وزنه‌برداری‌ قهرمانی آسیا در تاشکند، وزنه‌هایی را که باید می‌زد، نزد و حالا ورزش ایران نگران است بدون او و با کمترین تعداد وزنه‌بردار در بازی‌‌های المپیک توکیو حاضر شود.

نه راه پس داریم، نه راه پیش

بازتاب
داستان عین همیشه بود. از لحظه اعلام این خبر که جواد خیابانی گزارشگر بازی برگشت پرسپولیس و گوا شده، موج انتقادات شروع شد.

قرنطینه فولاد در گروه مرگ

لیگ قهرمانان
در بازی‌های جمعه‌شب لیگ قهرمانان آسیا که 3نماینده ایران در 3گروه به مصاف رقبای خود رفته بودند، تراکتور نخستین بردش را به دست آورد و فولاد نخستین شکست را متحمل شد.

فینال اتحادیه بدون آقای خاص

تکلیف جام اتحادیه فوتبال انگلیس امروز با برگزاری دیدار تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی مشخص خواهد شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8204