• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99834
+
-

با مردم

با مردم











شلوغی بی‌ضابطه بازار تهران، نگران کننده است
بعد از حدود 2‌ماه تعطیلی در روزهای اخیر، بازار بازگشایی شده و متأسفانه شلوغی آن از شب عید هم بیشتر است. پارک کردن خودروها در هرجا حتی در پیاده‌رو، تردد خلاف موتورسیکلت‌ها در خیابان‌ها و تبدیل شدن پیاده‌رو به محل پارک آنان ازجمله علائم این شلوغی فراوان است. از طرفی ازدحام مردم به‌حدی است که حتی از برخی از خیابان‌ها نمی‌توان عبور کرد و رفتن به بازار و برگشتن از آن ممکن است چند ساعت طول بکشد. علاوه بر همه این مسائل عدم ‌رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا این وضعیت پیچیده را بغرنج‌تر کرده است.
پیرهادی از تهران

خبر تخریب روستای دیزادیز در سیلاب گم شد
روستای دیزادیز قوچان در سیل روز جمعه شهرستان قوچان صد درصد تخریب شد، اما خبر آن کمتر رسانه‌ای شد و نگرانیم کسی برای کمک‌رسانی به اهالی این روستا و سایر آسیب‌دیدگان اقدامی نکند. مسئولان به داد ما برسند.
دیزادپور از قوچان 

کسر ارقام قابل توجه به بهانه شارژ اضطراری
اپراتور ایرانسل به بهانه شارژ اضطراری پیامک یا اینترنت، ارقام قابل‌توجهی از شارژ بعدی را کسر می‌کند. مثلا در یک مورد با پیامکی به من اعلام کرد که بابت تسویه بدهی شارژ اضطراری 1950تومان از حساب شما کسر شد. در حالی‌که من تنها یک بار از شارژ اضطراری، آن هم برای ارسال یک یا 2پیامک استفاده کرده‌ام. این با کدام قانون و قاعده‌ای سازگار است؟
خجسته از تهران 

بی‌آبی در هیرمند بیداد می‌کند
هرساله در فصل تابستان، شهرستان هیرمند با مشکلات کم‌آبی مواجه است، ولی امسال یکی، دو ‌ماه زودتر دچار بی‌آبی و کم‌آبی شده‌ایم که با شرایط ‌ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا، تحمل این شرایط دشوارتر است. در روزهای اخیر آب در اغلب شهرهای شهرستان هیرمند مکرر قطع است و در برخی ساعات ممکن است بعضی از مردم آب داشته باشند.
بزی از هیرمند سیستان و بلوچستان

تیم فولاد از بازیکنان آکادمی خود حمایت نمی‌کند
درحالی‌که برای آکادمی استعدادهای تیم فولاد خوزستان، سالانه ارقام قابل‌توجهی هزینه می‌شود، این تیم از بازیکنان پرورش یافته‌اش استفاده نمی‌کند. اغلب بازیکنان این آکادمی از تیم‌های دیگر کشورمان سر در می‌آورند. از طرفی خود باشگاه فولاد هم از همه‌ جای کشور بازیکن جذب می‌کند، به‌جز آکادمی فوتبالش که این همه برای آن هزینه شده است. آیا فولاد سرمایه مردم خوزستان نیست؟
عراقچی از اهواز

 فشار کم‌آب در محدوده خیابان اسکندری تهران
مدتی است فشار آب در محدوده خیابان اسکندری بسیار کم است و در برخی ساعات آب اصلا قابل بهره برداری نیست. مدتی توجیه این بود که همه مردم در خانه هستند و مصرف آب بالا رفته و رعایت مسائل بهداشتی مصرف آب را بالا برده است. اکنون که همه‌جا باز شده و مردم تقریبا به سر کار و زندگی‌شان برگشته‌اند، توجیه این فشار کم‌آب چیست؟
حسین‌پور از تهران 

سامانه سهام عدالت در مشهد باز نمی شود
از روزی که خبر آزادسازی سهام عدالت اعلام شد، ما در مشهد نتوانسته‌ایم این سامانه را باز کرده و نسبت به آزادسازی سهام خود اقدام کنیم. حتی در کافی‌نت‌های محله ما (محله آب و برق مشهد) هم نمی‌توانند این سامانه را باز کنند. مسئولان به زیرساخت‌ها توجه کنند.
بقاپور از مشهد

درگاه‌های سامانه سجام را گسترش دهند
به‌دلیل تعداد فراوان مراجعه‌کنندگان به سامانه سجام برای دریافت کد سجام، این سایت با ترافیک بسیار سنگینی روبه‌روست؛به‌گونه‌ای که اصلا امکان ثبت‌نام در آن در حد صفر رسیده است. حتی در نیمه شب هم سایت راه نمی‌دهد که ثبت‌نام کنیم. واقعا امکان افزایش درگاه‌های پذیرش این سامانه وجود ندارد در شرایطی که بیش از 50میلیون نفر به آن نیاز دارند.
ظفر امروزگان از تهران

دلالی بار در مرزها بیداد می‌کند
در مرز مهران صف‌های کیلومتری برای تحویل بار به طرف عراقی تشکیل شده در این میان عده‌ای با دلالی، کامیون‌داران را نقره داغ می‌کنند. کافیست یکی از این دلالان را پیدا کنید و با دریافت 2 تا 4میلیون بار شما را به آن‌سوی مرز هدایت می‌کند و در جا تخلیه هم کرده و تحویل می دهند. غیر از این باید ساعت‌ها و روزها در صف بمانید و چه‌بسا بارتان فاسد و بدون استفاده شود. جدای از اینها، نه فاصله‌گذاری رعایت می‌شود و نه امکان اقامت و استراحت است.
جباری از قزوین

گرانی بی‌رویه هاستل و اقامتگاه در تهران 
اجاره اتاق 4تخته در خیابان جمالزاده ماهی 800هزار تومان، 2تخته یک میلیون و 200 و یک‌تخته یک میلیون و 200هزار تومان است که در دیگر نقاط شهر اجاره اتاق یک تخته تا 2میلیون و 800هزار تومان هم می‌رسد، واقعا هیچ نظارتی بر این قیمت‌ها نیست. به‌داد ساکنان خوابگاه‌های دانشجویی و هاستل‌های کارمندی برسید. اگر قرار بود این میزان اجاره بدهیم که خانه اجاره می‌کردیم.
فتحی، دانشجوی دکترا از تهران

شلوغی بی‌پایان مرکز شماره‌گذاری خودرو در اصفهان 
مرکز شماره‌گذاری خودرو در اصفهان بی‌اندازه شلوغ است و هیچ برنامه‌ریزی هم بابت خلوت شدن آن ارائه نشده است. حتما می‌توان براساس نام فامیلی یا نوبت‌دهی اینترنتی یا کارهایی مشابه این‌ها از این ترافیک جانفرسا کاست.
حاجوی از اصفهان 

این خبر را به اشتراک بگذارید